آیت الله دری نجف آبادی؛

مقام معظم رهبری شایسته‌ترین برای سکان داری نظام اسلامی ایران

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: فردی شایسته‌تر از مقام معظم رهبری برای سکان داری نظام اسلامی ایران وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک گفت: فردی شایسته تر، مدیرتر، دلسوزتر و جامع‌تر از مقام معظم رهبری آیت الله خامنه‌ای برای سکان داری کشتی نظام اسلامی ایران وجود ندارد و اکنون ۲۸ سال از این مسئولیت خطیر می‌گذرد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در تربیت اجتماعی و اخلاقی فرزندان غیر قابل انکار است افزود: امروز دشمنان اسلام، نهاد مقدس خانواده را آماج حملات خود قرار داده اند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه منافقان با ترفند‌های مختلف و با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاشند، با هر شیوه‌ای به نظام اسلامی ایران ضربه وارد کنند اضافه کرد: دشمنان و ایادی استکباری با استفاده از فریب جوانان و نوجوانان می‌کوشند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دستگاه قضایی باید ضمن شناسایی عوامل نا آرامی‌های اخیر، زمینه برخورد با فتنه گرانی که قصد تخریب نظام اسلامی و جامعه را دارند، در دستور کار قرار دهد.

آیت الله دری نجف آبادی با تا کید بر برنامه ریزی برای و اقدامات اثر گذارتوسط بخش دولتی و خصوصی برای مطالبات مردم بیان کرد: جود برخی مشکلات و تنگنا‌ها در کشور غیر قابل انکار است و ظرفیت دولت به ویژه در حوزه اعتبارات محدود است، اما با مدیریت و صرفه جویی منابع، گذر از این شرایط ممکن است.

وی تصریح کرد: تولید کنندگان با پرداخت مالیات به موقع و دولت نیز با نظارت وِیژه بر قاچاق کالا و ارز می‌توانند از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور برای رفع موانع استفاده کنند.

انتهای پیام / ج


سخنان آیت الله در چهارمین نمازجمعه دیماه ۹۶ اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.