امام جمعه سلماس؛

توطئه دشمنان در سایه بصیرت مردم بی نتیجه ماند

امام جمعه سلماس گفت:توطئه دشمنان در سایه بصیرت مردم بی نتیجه ماند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  حجت الاسلام موسوی  امام جمعه سلماس  در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به نا آرامی های اخیر در برخی از مناطق کشور، گفت: این توطئه نیز با هوشیاری و بصیرت مردم نقش بر آب شد اما فتنه و تحریم به عنوان شیوه های نوین نظام سلطه برای مهار انقلاب اسلامی ادامه دارد.

خطیب جمعه سلماس ادامه داد: مطالبه های مردم باید شنیده شود و مسئولان نیز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا خواسته های مردم مورد سوء استفاده دشمنان نظام قرار نگیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه خیانت‌های رژیم پهلوی از تاریخ کشور پاک نمی‌شود، افزود: استقامت و قیام مردم در برابر حکومت پهلوی و آمریکای جنایتکار موجب فرار شاه و پیروزی انقلاب اسلامی در جهان شد و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی بیاد ماندنی است.
امام جمعه سلماس به سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یارانش اشاره کرد و گفت: این انسان های شجاع و با ایمان به استقبال شهادت رفتند و به برکت خون این شهدا انقلاب اسلامی مسیر اصلی خودش را پیدا کرد .

حجت الاسلام موسوی در پایان ضمن تشکر از دادگستری و نیروی انتظامی سلماس در دستگیری به موقع و اجرای بی وقفه حکم قصاص قاتل خانوادگی در این شهرستان، افزود: تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضا به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نشانه اقتدار، نظم و انضباط در جامعه است.

انتهای پیام/م

بی نتیجه ماندن توطئه های دشمن در سایه بصیرت ملت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.