امام جمعه تکاب؛

حضور مردم در راهپیمایی های اخیر نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

امام جمعه تکاب گفت:مردم باحضور خود در راهپیمایی ها ضمن برملاکردن نقشه دشمنان، ولایتمداری و پشتیبانی خود را نسبت به آرمانهای امام و شهدا و ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  حجت الاسلام برادری امام جمعه تکاب  در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان  با اشاره به بیانات و رهنمودهای مبسوط و امیدبخش رهبرمعظم انقلاب در دیدارمردم قم با ایشان در سالگرد قیام تاریخی مردم قم در19 دی ماه سال 56گفت: رهبر انقلاب در این دیدار به دخالت بی جای رئیس جمهور آمریکا در جریان آشوب های اخیر در ایران اشاره و رئیس جمهور آمریکا را فردی بدون تعادل روانی توصیف نمودند و افزودند: این دیوانه بازی های نمایشی بی پاسخ نخواهد ماند وملت ایران بزودی پاسخ محکمی به آنان خواهد داد. 
حجت الاسلام برادری در بخش دیگری از سخنان خود از وظیفه شناسی و حضورپرشور مردم تکاب در مراسم راهپیمایی علیه اغتشاشات وحوادث اخیر در کشور تشکر وقدردانی کرد و گفت:مردم باحضور خود در این راهپیمایی ها ضمن برملاکردن نقشه دشمنان و استکبار جهانی ولایتمداری وپشتیبانی خودرا نسبت به انقلاب، آرمان های امام و شهدا و ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.
امام جمعه تکاب با تشریح جایگاه ولایت فقیه در رهبری نظام اسلامی از رهبری هوشمندانه وسیاستمدارانه رهبرمعظم انقلاب درحوادث وقضایای اخیر کشور قدردانی کرد و گفت: رهبرمعظم انقلاب همچون گذشته با شجاعت،درایت و مدیریت خاص خود،در مقابل فتنه دشمنان ایستاد و آنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت و کشتی انقلاب را با درایت هدایت فرمود.
گرامیداشت 26 دی ماه سالروز فرارشاه ملعون ازکشور و قدردانی ازحضور مردم تکاب در مراسم یادواره شهدای امنیت استان ازدیگر بیانات امام جمعه تکاب در خطبه های نماز جمعه این هفته بود.

انتهای پیام/م

راهپیمایی ملت ایران نقشه  شوم دشمنان را ناکام گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.