درگیری مسلحانه در مسابقات اسب‌دوانی گنبد کاووس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: بر اثر درگیری بین شرط بندان در مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس ۲ مامور نیروی انتظامی و ۴ نفر ازشرط بندان مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از  گرگان؛ سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس بین شرط بندان در مسابقات سوارکاری شهرستان گنبدکاووس درگیری و اختلاف به وجود آمد که ماموران نیروی انتظامی درصدد برطرف کردن مشکل شدند که ۲ نفر از آن‌ها مجروح شدند.

وی ادامه داد: چند نفر از شرط بندان شهر تاتار و گنبدکاووس برای شرط بندی دچار اختلاف می‌شوند و با قمه و چماق و دیگر سلاح سرد با هم درگیر می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: ماموران نیروی انتظامی که در محل سوارکاری برای امنیت مستقر بودند برای برطرف کردن اختلاف و جلوگیری از درگیری وارد محل می‌شوند.

علی‌فر افزود: یکی از این افراد با سلاح شکاری خود ۲ نفر از ماموران نیروی انتظامی را از قسمت‌های دست، بازو و کتف مجروح می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در این درگیری ۴ نفر از شرط بندان نیز مجروح می‌شوند که به همراه ۲ مامور نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل و بستری می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر حال عمومی ماموران و افراد مجروح شده دیگر، خوب است و در این رابطه ۵ نفر که در این درگیری دخالت داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و تلاش برای دستگیری عامل اصلی شلیک کننده به ماموران نیروی انتظامی ادامه دارد.

انتهای پیام/م
 

شرط بندان مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس با هم درگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.