گواردیولا و کین بهترین های ماه دسامبر شدند

سرمربی تیم منچستر سیتی جایزه بهترین مربی و مهاجم تاتنهام جایزه بهترین بازیکن ماه دسامبر رقابت های لیگ برتر انگلیس را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،اتحادیه فوتبال انگلیس بهترین مربی و بازیکن ماه دسامبر را معرفی کرد که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی جایزه بهترین مربی و هری کین مهاجم تاتنهام به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر 2017لیگ جزیره انتخاب شدند.


این چهارمین ماه متوالی است که گواردیولا موفق به کسب این عنوان می‌شود و اولین نفری است که چنین رکوردی را به ثبت می‌رساند.
گواردیولا برای کسب این جایزه رقبایی مانند سام آلاردایس سرمربی اورتون،آنتونی کونته سرمربی چلسی، یورگن کلوب سرمربی لیورپول، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام و روی هاجسون سرمربی کریستال پالاس را پشت سر گذاشت.


در بخش بهترین بازیکن ماه نیز هری کین مهاجم ملی پوش تاتنهام برای دومین بار در فصل جاری به عنوان بازیکن برتر لیگ برتر انگلیس معرفی شد. او در ماه سپتامبر نیز موفق به کسب این عنوان شده بود.


این بازیکن جوان برای کسب این عنوان محمد صلاح ستاره مصری لیورپول ،لینگارد هافبک منچستریونایتد، اوتامندی مدافع منچسترسیتی،هری کین از تاتنهام، ریاض محرز از لسترسیتی، مارکوس آلونسو مدافع چلسی ،فیرمینیو از لیورپول و آرناتووویچ مهاجم اتریشی وستهام را از پیش رو برداشت.


کین در مجموع در دوران بازیگری‌اش در لیگ برتر انگلیس، تاکنون 6 بار موفق به کسب جایزه بازیکن برتر لیگ برتر انگلیس و از این حیث با استیون جرارد، هافبک سابق لیورپول به عنوان رکورددار کسب این عنوان برابر شد.


انتهای پیام/


برترین های ماه دسامبر لیگ جزیره معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار