امام جمعه کرمانشاه،

مسئولان در رفع مشکلات باید بیشتر بکوشند

امام جمعه کرمانشاه، دشمنان انقلاب از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در حال سوء استفاده اند مسئولان در رفع این مشکلات باید بیشتر بکوشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و تقوا راه برون رفت از مشکلات استخطیب امروز نماز عبادی سیاسی جمعه کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوا و پرهیزگاری، گفت:همگان بدانند تقوا پیشه کردن تنها راهکار فایق آمدن بر رفع مشکلات است و باید تقوا را سرلوحه تمام اعمال و ابعاد زندگی قرار داد.

امام جمعه کرمانشاه ضمن دانست حق اعتراض برای مردم گفت: دشمنان از نقاط ضعف موجود سواستفاده می‌کنند و میخواهند از مشکلات مردم برای ضربه زدن به همین مردم و انقلاب کمک بگیرند و باعث همه این اغتشاشات اخیر هم همین دشمنان بودند.

آیت الله علما ضمن دعوت مسئولان به همدلی و وفاق در رفع مشکلات افزود: راهکار مقابله با دشمنان شناسایی نقطه ضعف‌ها و تلاش برای برنامه ریزی دقیق برای رفع آن است و مسئولان باید مشکلات موجود را در کشور حل و فصل کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه کرمانشاه همچنین اشاره‌ای به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) طی امروز ۲۲ دی ماه داشت و گفت: ۲۶ دی ماه نیز سالروز فرار شاه معدوم از کشور است.

وی در ادامه شهادت افرادی همچون نواب صفوی، طهماسبی برادران واحدی و ذوالقدر که از فداییان اسلام بودند را گرامی داشت و گفت: اقتدار نظام اسلامی مرهون خون این شهدا استو باید برای حفظ حرمت این خون‌ها همت عالی به کار بست.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به ۲۹ دی ماه روز غزه اشاره داشت و بر دفاع از مستضعفین و مبارزه با استکبار و ظلم به عنوان ارکان اصلی دین اسلام تاکید کرد.

 انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار