خطیب نماز جمعه اهواز؛

کنار گذاشتن آرمان های انقلاب، تلقین دشمن به جوانان برای پیشرفت

امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن در تلاش است تا به جوانان تلقین کند پیشرفت علمی منوط به کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکا، دوستی با کشورهای معاند و کنار گذاشتن آرمان های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه امروز در مهدیه امام خمینی (ره) این کلانشهر با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 13 دی بیان داشت: راهپیمایی 13 دی در تاریخ استان خوزستان ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اهواز نخستین شهری بود که راهپیمایی در آن برگزار شد، افزود: رسانه ملی و استانی این وحدت عظیم را به خوبی نمایش داد.

حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: آمریکا از دست مردم ایران عصبانی است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری 'ایجاد بی تفاوتی بین مردم و زیر سئوال بردن حضور مقتدرانه ایران در منطقه 2 راهبرد دشمن در مقابل ایران است'.

خطیب نماز جمعه اهواز، ایران را جزء کشورهای برتر منطقه در تولید علم عنوان و بر بازگو کردن این پیشرفت های علمی برای مردم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تا پیش از انقلاب اسلامی سال 1357 آمریکا منافع بسیاری در ایران داشت که اکنون همگی آن ها قطع شده، اذعان داشت: آمریکا دست به هرکاری می زند تا دوباره به منافع خود برسد.

حجت الاسلام سیدابوالحسن حسن زاده بیان کرد: دشمن نمی تواند از بیرون هیچ ضربه ای به ما بزند، به همین دلیل به دنبال تخریب از درون جامعه هستند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه افزود: دشمن در ناآرامی های اخیر تمام امکانات خود مانند شبکه های مجازی و ماهواره ای را بکار برد.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: تحلیل مشترک تمام مسئولان از حوادث اخیر این است که باید بین ناآرامی ها و خواسته های به حق مردم تفکیک ایجاد شود.

وی اظهار کرد: بارها مردم درخصوص بحث انتقال آب، معضل ریزگردها و موسسه های مالی تجمع داشتند که کسی هم مانع آن ها نشد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده اذعان داشت: وزارت کشور در تمام دولت ها مجوز اندکی برای تجمع های مردمی صادر کرده که انتظار می رود در راستای قانونی بودن این تجمع ها مجوز لازم از سوی وزارت کشور صادر گردد.

امام جمعه موقت اهواز حل مشکلات کشور را در گرو هم افزایی 3 قوه دانست و تصریح کرد: دفاع از مظلومان فقط با افزایش بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) محقق نمی شود، بلکه باید زمینه فقر با ایجاد اشتغال از بین برود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مساله کمبود آب اشاره کرد و افزود: به گفته وزیر نیرو خشکسالی امسال در مدت 47 سال گذشته بی سابقه بوده است.

خطیب نماز جمعه اهواز بیان داشت: حتی اگر هیچ آبی هم از استان خوزستان منتقل نشود بازهم حجم آب موجود در این استان جوابگوی مصرف مردم در بخش کشاورزی و صنعت نیست.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه ما نمی توانیم از کشاورزی دست برداریم اذعان کرد: باید شرایطی فراهم شود که شرکت های دانش بنیان شیوه های نوین آبیاری را به کشاورزان آموزش دهند.

انتهای پیام/گ

پیشرفت جوانان ایران با کنار گذاشتن آرمان های انقلاب راهکار جدید دشمن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.