فنونی زاده: برابر مشکی پوشان علیپور فرصت قطعی کردن آقای گلی را داشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی علیپور امروز برابر مشکی پوشان می‌توانست آقای گلی خود را قطعی کند.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برد پرسپولیس برابر مشکی پوشان خراسان اظهار کرد: وضعیت تیم مشکی پوشان در جدول رده بندی مناسب نیست، براین اساس این تیم در ابتدای بازی حملات زیادی بر روی دروازه پرسپولیس کرد تا گل بزند. البته پرسپولیس هم بازی منطقی ارائه کرد. 

او ادامه داد: علیپور موقعیت های  گلزنی زیادی داشت و او می توانست امروز آقای گلی خود را قطعی کند اما فقط یک گل  به ثمر رساند. پرسپولیس با این برد، فاصله  امتیازی خود را با تیم های دوم و سوم بیشتر کرد. 

فنونی زاده درباره عملکرد مشکی پوشان بیان کرد: این تیم مشهدی عملکرد فوق العاده ای در این بازی داشت و دفاع مطلق برابر پرسپولیس نکرد. این تیم قصد داشت از طریق ضد حمله به پرسپولیس گل بزند اما موفق به این کار نشد. پیروزی حق پرسپولیس در این بازی بود. 

لیگ ستارگان قطر برای رشد و پیشرفت طارمی مناسب نیست 

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیوستن طارمی به الغرافه قطر تصریح کرد: طارمی دلش با پرسپولیس نبود و بهترین کار این بود که از این تیم برود. انتقال بازیکنان پرسپولیس به تیم های خارجی افتخار بزرگی محسوب می شود اما به نظرم حضور در لیگ ستارگان قطر برای بازیکنان بازنشسته است و برای رشد و پیشرفت طارمی مناسب نیست. 

او ادامه داد: پرسپولیس در بازی های لیگ برتر به طارمی نیاز ندارد اما این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا می توانست به این تیم کمک کند. 

انتقال به اروپا از طریق لیگ ستارگان قطر راحت تر است 

فنونی زاده درباره اینکه بندی در قرارداد طارمی برای حضور در اروپا  بیان کرد: اگر این بند به قرارداد طارمی اضافه شده باشد به نفع این بازیکن است چرا که از لیگ قطر می تواند به راحتی به اروپا انتقال یابد. 

تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس  باید در دستور کار مسئولان باشد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره تمدید قرارداد برانکو تصریح کرد: تمدید قرارداد برانکو بهترین خبر بود. همچنین پایان قرارداد 8 بازیکن پرسپولیس نزدیک است و مسئولان این تیم باید هر چه سریعتر قرارداد این بازیکنان را تمدید کنند تا با مشکل مواجه نشوند. به نظرم بازیکنان تمایل به ماندن در پرسپولیس دارند و باید قراردادشان تمدید شود. 

او درباره اینکه پرسپولیس قادر به جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیست، بیان کرد: تیم های پایه پرسپولیس وضعیت خوبی ندارند اما کادر فنی در این مقطع حساس می تواند از بازیکنان تیم امید استفاده کند تا با کمبود بازیکن مواجه نشود. 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم پرسپولیس چند هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمان می شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار