تساوی تیم فوتبال پارس جنوبی جم برابر صنعت نفت آبادان

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:در هیچ صحنه ای ضد فوتبال بازی نکردیم و اگر چنین باشد از فوتبال می روم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم گفت: بازی بسیار خوبی در آبادان برگزار شد و 2 تیم برای کسب سه امتیاز تلاش کردند.

وی افزود: مدافع ما در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست داد و بازیکن صنعت نفت از این صحنه برای زدن گل تساوی بهترین استفاده را برد.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت:ما در نیمه اول به گل رسیدیم و در ادامه بازی سعی در کنترل کردن حریف داشتیم که تا دقایق پایانی این کار را بخوبی انجام دادیم.

تارتار افزود:کسب یک امتیاز در جو بسیار سنگین ورزشگاه تختی آبادان برای ما قابل قبول است زیرا تماشاگران آبادانی فشار زیادی روی ما وارد کردند.

وی گفت:هیچکدام از بازیکنان ما پس از زدن گل وقت کشی نکردند و مصدومیت باعث می شد آنها نتوانند به بازی ادامه دهند.

تارتار افزود:هرگز در فوتبال بدنبال وقت کشی نبودم و امروز هم به بازیکنانم نگفتم وقت بازی را با خوابیدن روی زمین، بکشید. پای بازیکن ما به شدت جراحت دید و آیا خوابیدن این بازیکن وقت کشی است؟

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برترفوتبال کشور برابر میهمانش پارس جنوبی جم به نتیجه مساوی یک بر یک رسید تا با 25 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گیرد.

انتهای پیام /د

برگزاری نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.