هشدار درباره نفوذ هکرهای روس به رایانه‌های سنای آمریکا

یک شرکت امنیت سایبری اعلام کرد یک گروه هکری روس در تلاش برای نفوذ به رایانه‌های سنای آمریکا است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری امروز جمعه اعلام کرد یک گروه هکری مرتبط با دولت روسیه که پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا به رایانه های حزب دمکرات نفوذ و اطلاعات این حزب را منتشر کرد، ماه‌ها است که مشغول برنامه ریزی برای هک کردن سیستم های رایانه ای و دست زدن به جاسوسی سایبری علیه سنای این کشور است.

بر اساس گزارش این شرکت سایبری، گروهی از هکرهای روسی با نام «خرس خیال‌پرداز -Fancy Bear » که هک شدن بسیاری از رایانه های حزب دمکرات به وسیله آنها باعث ایجاد تنش هایی در رقابت انتخاباتی سال 2016 آمریکا شد هنوز سرگرم تلاش برای نفوذ به ایمیل های بسیاری از نخبگان سیاسی آمریکا است.

یکی از محققان امور امنیتی شرکت ترند میکرو اینکورپوریشن (Trend Micro Inc) که این گزارش را منتشر کرد گفت «هکرهای روس به سختی در تلاش هستند بار دیگر بر افکار عمومی آمریکا تاثیر بگذارند.»

این شرکت مبنای گزارش خود را یافتن چندین وبسایت کاملا مشابه با سامانه داخلی ایمیل سنا اعلام کرد. این شرکت قبلا تلاش یک گروه هکری برای نفوذ به ایمیل های امانوئل مکرون در زمان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آوریل 2017 فرانسه را نیز افشا کرده بود.

انتهای پیام/

هکرهای روس در کمین سنای آمریکا

برچسب ها: روسیه ، دونالد ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حورامقدم
۰۰:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۶
لطفا پیچ تلگرامی خود را ببندید و از پیام رسان سروش استفاده کنید
آخرین اخبار