کد خبر: ۶۳۹۷۴۱۳
گروه : قم » قم
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
مدیرعامل میادین شهرداری قم:

مدیرعامل میادین شهرداری قم گفت:دوره‌ آموزشی مشتری مداری ویژه بهره برداران 18 فروشگاه همشهری و عاملین 39 بازارچه عرضه میوه و تره بار برگزار شد.

دوره‌ آموزشی مشتری‌ مداری در قم برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مظفری،مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از برگزاری دوره‌ آموزشی مشتری مداری ویژه بهره برداران 18 فروشگاه همشهری و عاملین 39 بازارچه عرضه میوه و تره بار ریحان خبر داد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در راستای طرح مشتری مداری و آموزش فنون کسب و کار برگزار شده است، اظهار کرد: عاملان فروشگاه‌های همشهری زیر نظر سازمان و همچنین بازارچه‌های عرضه میوه و تره بار ریحان طی دو روز، آموزش‌های متنوع و فنون مشتری مداری را طی کردند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با مهم دانستن برگزاری این جلسات به تشریح منابع این کلاس‌ها پرداخت و بیان کرد: تعاریفی از بازاریابی، روش‌ها، نیازها، فروش، تبلیغات، ارضای نیاز مشتری از مهم ترین موارد ارائه شده به حاضرین بود.

مظفری ادامه داد:در بخش دیگری از این دوره آموزشی شناخت بازار، خواسته‌ها و نیازهای مشتری، ایجاد روابط سودمند و رضایت‌مندی مشتری، کسب ارزش مشتریان به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش
برگزاری کلاس های آموزش مشتری مداری در قم

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت آسمان صبح فردا-صفحه خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر