برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی در فارس

هفتمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی و چهارمین جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی اسلامی در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح اله سخایی رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان فارس از برگزاری دو جشنواره تربیتی در استان خبر داد و اظهار داشت: جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه‌های با اهمیت پژوهشی، تربیتی و به منظور استفاده بهتر از اندوخته‌های تجربی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان مدارس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر وسبک زندگی نیز باهدف ارتقاء سطح کمی وکیفی شیوه‌های تدریس، اصلاح و تغییرنگرش‌های رایج سنتی در شیوه‌های تدریس و ترغیب و تشویق مشاوران و مربیان پرورشی برای استفاده از روش‌های مختلف یادگیری و یاد دهی بین همکاران پرورشی برگزار می‌شود.

روح اله سخایی با بیان اینکه فرصت ارسال آثار از واحد‌های آموزشی به ادارات نواحی ومناطق حداکثر تا ۳۰ دی اعلام شده است، گفت: نواحی و مناطق هم تا ۳۰ بهمن فرصت دارند، پس از داوری و بررسی آثار دریافتی، آثار برگزیده پایه هفتم وهشتم را به صورت مجزا به دبیرخانه استانی ارسال کنند.

گفتنی است در ششمین جشنواره تجارب برتر تربیتی،۲۸۶ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۳۰ اثر به عنوان اثر منتخب استانی به مرحله کشوری ارسال شد.

در مرحله استانی چهارمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس تفکر و سبک زندگی هم ۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری ۱۰ اثر برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
انتهای پیام/ر

برگزاری دو جشنواره تربیتی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار