ظریف در توییتر:

برجام قابل مذاکره نیست+عکس

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توییتی به اظهارات ترامپ درباره برجام واکنش نشان داد.

+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛طبق اعلام یک مقام ارشد آمریکایی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز برای آخرین بار تعلیق تحریم های هسته ای علیه ایران را امضا کرد و امضا کردن سر رسید بعدی این حکم را منوط به مذاکره مجدد و محدود کردن دائمی فعالیت های هسته ای ایران و مذاکره بر سر موضوع موشکی کرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به رفتار ترامپ در قبال ایران واکنش نشان داد و نوشت:

"اقدام امروز ترامپ تلاش مذبوحانه دیگری در جهت تضعیف یک توافق چندجانبه و ناقض بندهای ۲۶ ، ۲۸ و ۲۹ آن بود. برجام قابل مذاکره نیست. ایالات متحده باید به جای تکرار این ادبیات خسته کننده، مانند ایران به تعهدات خود عمل کند."

گفتنی است؛ مذاکرات ایران و کشور های 1+5 با هدف برداشته شدن تحریم ها صورت گرفت اما پس از توافق دو طرف مبنی بر عدم وضع تحریم جدید و اقدامات اعتماد ساز جمهوری اسلامی ایران ، دولت آمریکا بار ها و بارها این شرط را نقض کرد و تحریم های جدید علیه اشخاص حقیقی  و حقوقی اعمال کرد.که از جمله آن می توان به تحریم 14 نفر یا سازمان دیگر اشاره کرد.

+عکس

انتهای پیام/

واکنش ظریف به اظهارات ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
معرفت
۱۳:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۶
سلام.برجام قابل مذاکره نیست ولی ظاهرا از طرف آمریکا قابل نقض می باشد دنیا هم اکنون بازیچه آمریکا شده و هر روز با یک بهانه جدید تحریم جدید اعمال می کند وهیچگونه به تعهد خود عمل نمی کند و کسی نیست بازخواست یا مطالبه کند این روند تا کی ادامه خواهد یافت این روند حقه بازی است نقد میگرن وعده سرخرمن میدن دوسال وقت هئیت مذاکره کننده 6 کشور گرفته شد هر روز آمریکا یک دبه جدید در می آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۶
درود بر دکتر ظریف
آخرین اخبار