بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری عمرانی در راه بوشهر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: در صورت توافق دولت با یک سرمایه‌گذار بین‌المللی، بزرگترین سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی در استان بوشهر به وقوع می‌پیوندد.

بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری عمرانی در راه بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کیوان هاشم‌زاده اظهار داشت: با رایزنی و نشست‌هایی که با یکی از سرمایه‌گذاران بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر انجام داده، تحقق بزرگترین سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی در این استان، دور از دسترس نیست.

وی اضافه کرد: در نشست‌هایی که با نمایندگان این شرکت سرمایه‌گذاری که دارای توانایی‌های مناسبی در عرصه راه‌سازی و راه‌آهن هستند در چندین نوبت در تهران انجام داده‌ام، پروژه بزرگ آزاد راه بوشهر به شیراز به طول 220 کیلومتر با سرمایه‌گذاری نزدیک به 3 هزار میلیارد تومان، اجرای راه‌آهن بوشهر به شیراز، اهرم به عسلویه و همچنین اهرم به خوزستان که طرح مطالعاتی آن انجام شده به آنها پیشنهاد دادم که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر تصریح کرد: در این راستا نشست‌هایی نیز به شکل انفرادی با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران مرتبط در استان از جمله معاون امور عمرانی استانداری بوشهر و مدیرکل راه و شهرسازی انجام داده‌ام که همراهی و همکاری خوبی در این زمینه ارائه کرده‌اند.

هاشم‌زاده با اعلام این که این نشست‌ها حاصل پیگیری‌های شخصی وی بوده، یادآور شد: نشست‌های کارشناسی و تصمیصم‌گیری با حضور مدیران این شرکت و برخی از مسوولان ارشد کشوری در روز دوشنبه هفته آینده در تهران انجام می‌شود، که در صورت تایید نهایی و پذیرش شرایط طرفین، بزرگترین سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی در استان بوشهر به وقوع می‌پیوندد.

وی بیان کرد: با توجه به این که استاندار بوشهر نیز علاقمند به توسعه همه جانبه استان است، امید می‌رود که با نشست با ایشان زمینه جذب این سرمایه‌گذار بین‌المللی به استان فراهم شود.

انتهای پیام/پ

تحقق بزرگترین سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.