لحظه‌به‌لحظه با بورس:

شاخص در ارتفاع ۹۶ هزار واحد ایستاد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۶۹.۴۴۱ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۶۲۷ واحدی رسید.

دماسنج مثبت شاخص بورس بعد از تصمیم ترامپبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۸۴.۵۱۰ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۶۹۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۳۳ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱۸۷ میلیون سهم طی ۱۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، فملی، شپنا، خودرو، شتران، کگل، خساپا با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۴۰.۱۲ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۸۹ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۹۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲۴ میلیون سهم طی ۱۰ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۵.۵۰۸ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۶۹۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۵۱۴ میلیون سهم طی ۳۹ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، فملی، خودرو، شپنا، شتران، کگل، کچاد با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۸۰.۱۱ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۸۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۶۸۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۷۷ میلیون سهم طی ۲۷ هزار نوبت معاملاتی است.

  رشد شاخص بورس همچنان در صدر حافظ

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۶۹.۴۴۱ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۶۲۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۷۰۱ میلیون سهم طی ۵۱ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فملی، فولاد، خودرو، کگل، شتران، شپنا، شبریز با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۴۰.۱۰ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۸۷ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۲۹ میلیون سهم طی ۳۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۶
چه خوب که رونق گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۶
چرا نماد های وب در بورس همچنان ممنوع و متوقف است ؟
آخرین اخبار