محک مهارت فنی بیش از هزار و ۲۰۰ سرباز استان مرکزی

در آزمون مهارت آموزی سربازان استان مرکزی بیش از هزارو ۲۰۰ نفر شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آزمون سراسری مهارت فنی و حرفه‌ای نیرو‌های مسلح ویژه سربازان با حضور بیش از هزارو ۲۰۰ شرکت کننده استان مرکزی برگزار شد.
جهانگیری معاون آموزش و پژوهش برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: پیرو تفاهمنامه نیرو‌های مسلح و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این آزمون به صورت همزمان در سراسر کشور در استان مرکزی هم برگزار شد.

جهانگیری افزود: در این آزمون هزارو ۲۲۱ نفر از سربازان وظیفه با هدف مهارت آموزی در ۱۱ حوزه شهرستانی و ۵ حوزه در شهرستان اراک در آزمون اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

وی اضافه کرد: این افراد در آزمون‌های ادواری به صورت غیر حضوری شرکت می‌کنند و در صورت اخذ حد نصاب نمره کتبی به آزمون‌های عملی معرفی می‌شوند که در صورت موفقیت در این آزمون‌ها برای آن‌ها گواهی نامه مهارت فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با یان اینکه شرکت کنندگان ۲۴ دی ماه می‌توانند نمره کتبی خود را دریافت کنندادامه داد: حد نصاب آزمون کتبی ۵۰ از ۱۰۰ و حدنصاب آزمون عملی هم ۷۰ از ۱۰۰ نمره است.


انتهای پیام / ج


برگزاری آزمون مهارت آموزی سربازان استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.