رئیس فدراسیون تیراندازی:

بدون حاشیه به کار خود ادامه می‌دهیم / پرداخت بدهی‌ها با شیب ملایم انجام می‌شود

علی دادگر گفت: بعد از اتفاقات رخ داده در تیراندازی بدون حاشیه به کار خود ادامه می‌دهیم.

بدون حاشیه به کار خود ادامه می دهیم  / پرداخت بدهی ها با شیب ملایم انجام می شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛کش و قوس‌ها بر سر ریاست فدراسیون تیراندازی سرانجام به پایان رسید و فدراسیون جهانی این رشته از میان هاشمی و علی دادگر، دادگر را به عنوان رئیس این فدراسیون معرفی کند.

دادگر در گفت و گو با رادیو دراین باره گفت: فدراسیون بدون توجه به حواشی کار خود را دنبال می‌کرد. اغلب فدراسیون‌های ما با حواشی روبرو می‌شوند این بار نیز این حواشی گریبان گیر ما شد. موضوع با صبر مدیریت شد و به خیر گذشت. فدراسیون با همان آرامش قبلی به کار خود ادامه می‌دهد و امیدواریم شرمنده مردم نباشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: تیراندازی از جمله رشته‌هایی است که پیامبر اکرم اسلام (ص) آن را توصیه کرده اند و فرمودند: "این رشته را به فرزندان خود بیاموزید." از طرفی این رشته برای بانوان هیچ گونه محدودیتی ندارد و آن‌ها به راحتی می‌توانند با حجاب خود در عرصه‌های جهانی حضور یابند. میزان موفقیت ما در فدراسیون تیراندازی به نظر مخاطبین ما بستگی دارد. اما با توجه به برنامه ریزی‌های منظم، اعزام‌های به موقع، لیگ پویا، دوره‌های آموزشی متعدد و ... روند خوبی را طی کرده ایم. در گذشته برای اعزام‌های برون مرزی دچار مشکل مالی بودیم، اما با قناعت این موضوع را مدیریت کردیم. برنامه ریزی‌ها برای مسابقات جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ آغاز شده است و پله پله برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنیم.

دادگر خاطر نشان کرد: ما در مسابقات نوجوانان تنها یک سهمیه توسط خدمتی کسب کردیم. اما حالا در این مسابقات موفق شدیم 2 سهمیه المپیک نوجوانان آرژانتین را بدست بیاوریم که نتایج بسیار ارزشمندی است. مسابقات آسیایی نیز محک خوبی برای تیم بود. در بخش گروهی نتایج مطلوب بود و دختران جوان ما برای چندمین بار در آسیا قهرمان شدند.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره جدایی "لازلو" از تیم ملی تفنگ بیان کرد: به دلیل عمل نشدن به تعهدات، لازلو قهر کرد و رفت. او نسبت به رفتار فدراسیون معترض بود. یکی از برنامه‌های ما برگرداندن او به کشور است.

دادگر تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی یکی از بدهکارترین فدراسیون‌ها است. در زمان تحویل فدراسیون با ۱۶ میلیارد تومان بدهی مواجه شدم. با این حال کوچک‌ترین خللی در خصوص اعزام‌ها بوجود نیامده است. حدود ۶۰۰ میلیون تومان از بدهی‌ها پرداخته شده است و پرداخت بدهی‌ها با شیب ملایم ادامه دارد.

انتهای پیام/

اظهارات دادگر درباره ادامه حضورش در فدراسیون تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار