رشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نگاه ویژه صندوق بازنشستگی به توسعه صنعت گردشگری استان کرمانشاه

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تسهیلات ویژه برگزاری تورهای گردشگری در استان کرمانشاه خبر داد.

نگاه ویژه صندوق بازنشستگی به توسعه صنعت گردشگری استان کرمانشاهعباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، در حال حاضر یک میلیون و سیصد و شصت و سه هزار نفر از بازنشستگان سراسر کشور، حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری هستند که 299 هزار نفر از این اعضا در استان تهران زندگی می کنند.

وی تصریح کرد: استقبال بازنشستگان از سفرهای داخلی و هزینه کرد تسهیلات دریافتی آنها در این سفرها خوب است و بازخوردهای آن توسط صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های مجری برگزار کننده این سفرها، به صورت مستمر مورد بازبینی قرار می گیرد.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تسهیلات ویژه برگزاری تورهای گردشگری در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با شرایط فعلی استان کرمانشاه، در صدد هستیم تا از ظرفیت های موجود گردشگری در این استان، برای سفرهای داخلی بازنشستگان بهره ببریم و البته نگاه ویژه ای به این مسئله داریم.

 رشیدی خاطرنشان کرد: هر یک از بازنشستگان در طول عضویت خود در صندوق بازنشستگی، می توانند به انتخاب خود، برای 3 بار از سهمیه ویژه تسهیلات سفر استفاده کنند که این سفرها می تواند شامل سفرهای داخلی و یا خارجی باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عتبات عالیات جزء سفرهای خارجی محسوب می شود اما برای حمایت از مقوله گردشگری داخلی تمرکز صندوق بازنشستگی کشوری بیشتر بر سفرهای داخلی است و البته رایزنی هایی هم برای سفر بازنشستگان به دیگر کشورها انجام شده است که بدون تردید هزینه این سفرها نسبت به سفرهای داخلی بیشتر خواهد بود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: تاکید و تمرکز صندوق بازنشستگی بر شرکت هایی که سفرهای بازنشستگان را برگزار و مدیریت می کنند بر این است که با تشویق بازنشستگان به سفرهای داخلی، موجب توسعه صنعت گردشگری شوند و با عضویت حدود یک میلیون و چهارصد هزار نفری از ظرفیت فعلی برای رونق این صنعت بهره مند شوند.

انتهای پیام/

 عضویت بیش از یک میلیون نفر در صندوق بازنشستگی کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار