رئیس دانشگاه جیرفت؛

ازپژوهش های دانش آموزی حمایت می شود

رئیس دانشگاه جیرفت گفت:دانش آموزانی که طرح یا ایده دانش بنیان داشته باشند می‌توانند در جشنواره، حرکت و استارت آپ‌های دانشجویی شرکت کنند.

ازپژوهش های دانش آموزی حمایت می شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شاپور کوهستانی رئیس دانشگاه جیرفت در نشست با مجید امیر تیموری، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: مهم‌ترین رکن توسعه و عامل توانمندسازی منابع انسانی هر کشوری، آموزش و پرورش است لذا در راستای پیشرفت و توسعه همه جانبه باید آموزش و پرورش خود را برای تربیت فرزندان این مرز و بوم از همه لحاظ توانمند کند.

وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت با تلاش و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود بویژه نیروی انسانی، افرادی را به دانشگاه تحویل می‌دهد که سال‌ها آن‌ها را پرورش داده است.

کوهستانی تصریح کرد: آموزش و پرورش امروزه باید به سمتی حرکت کند که آموزش کاربردی را در دستور کار خود قرار دهد و در این زمینه باید با پژوهش و برنامه ریزی گام بردارد.

وی گفت: دانشگاه جیرفت با اعضای هیئت علمی توانمند آمادگی دارد که در همه زمینه‌های علمی، آموزش و پرورش را در راستای پژوهش‌های کاربردی یاری کند.

رئیس دانشگاه جیرفت اظهار کرد: سالانه در دانشگاه جیرفت جشنواره حرکت و استارت آپ‌هایی برگزار می‌شود که دانشجویان طرح‌ها و ایده‌های خود را در این برنامه‌ها ارائه می‌کنند و دانش آموزانی که طرح و یا ایده دانش بنیان داشته باشند می‌توانند در این جشنواره‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

 ازطرح های دانش آموزی جیرفت حمایت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار