عملیات اجرایی طرح های فاضلاب در رامهرمز و بهبهان آغاز شد

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: عملیات اجرایی 2 طرح فاضلاب در شهرستان های رامهرمز و بهبهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرستان رامهرمز به طول 20 کیلومتر بیان داشت: 230 میلیارد ریال برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی، اصلاح شبکه فاضلاب مناطق بلوار رزمندگان، منطقه گرمسیری، محدوده مدرس طالقانی، کوی مقداد و منازل مخابرات شهرستان رامهرمز را از جمله اقدامات در قالب این طرح عنوان کرد.

حقيقی پور بیان کرد: این پروژه از محل اعتبارات خزانه اسلامی و در مدت زمان 24 ماه اجرایی می‌شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان به آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی طرح انتقال فاضلاب بهبهان اشاره کرد و اذعان داشت: برای اجرای این طرح 25 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد با اختصاص این مقدار اعتبار، مشكل فاضلاب شهرستان بهبهان به صورت كامل برطرف شود.

صادق حقیقی پور هدف از اجرای این طرح، را جمع‌آوری، انتقال و تصفيه فاضلاب شهر بهبهان به منظور كاهش مشكلات سوء بهداشتی و زيست محيطی محدوده عنوان کرد.

وی اعتبار تامین شده شبكه جمع‌آوری انتقال فاضلاب در شهر بهبهان را از محل اوراق خزانه اسلامی عناون کرد و افزود: این طرح به طول ٩ كيلومتر اجرا می شود.

حقیقی پور به شروع عملیات اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی در شهرستان رامهرمز اشاره کرد و گفت: عملیات اصلاح این خط با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بزودی اجرایی خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان عملیات اصلاح شبکه این پروژه را حد فاصل میدان آزادی تا بهشت الزهرا عنوان کرد و بیان داشت: اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تامین می‌ گردد.

وی هدف از اجرای اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی شهرستان رامهرمز را کاهش پرت آب، کاهش شکستگی‌ها و افزایش رضایتمندی مردم در این شهرستان بیان کرد.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات اجرایی طرح های فاضلاب در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.