خدمات خالصانه حجت الاسلام مظاهری از ذهن مردم اصفهان محو نخواهد شد

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: خدمات خالصانه حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری، هیچ‌گاه از ذهن و یاد مردم قدرشناس اصفهان محو نخواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ این استان را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله مظاهری آمده است: عالم خدوم و خطیب توانا، حضرت حجت ‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ مهدی مظاهری «رحمة ‌الله ‌علیه» دار فانی را وداع گفته و به دیدار پروردگار متعال شتافت.

رئیس حوزه علمیه اصفهان افزود: این روحانی با فضیلت، یکی از شخصیّت‌های مبرّز و با اخلاصی بودند که ده‌ها سال با خدمات والای اجتماعی و معنوی خود، موقعیّت دینی و مذهبی شهر اصفهان را ارتقا بخشیده و همواره با خطابه‌ها و نوای گرم دعا و نیایش خود و همچنین با ایفای نقشِ برجسته و اثربخش در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی نظیر تأسیس دارالقرآن و دانشگاه معارف قرآن و مساجد و خیریّه‌ها و مراکز درمانی و نظایر آن، در ترویج دین و خدمت به اهل ایمان، اهتمامی والا داشتند و این خدمات خالصانه هیچ‌گاه از ذهن و یاد مردم قدرشناس اصفهان محو نخواهد شد.

این مرجع تقلید در پیام خود اضافه کرد: سالیان آخر عمر با برکت ایشان همراه با آزمایش الهیِ بیماری و مرارت سپری شد و این عالم با اخلاص، همواره با صبر و شُکر، آن را پشت سر می‌ نهاد.

آیت الله مظاهری در گذشت حجت الاسلام مهدی مظاهری را به خاندان وی و همۀ ارادتمندان ایشان خصوصاً فرزندان و دامادهای مکرّمشان تسلیت گفت و از خداوند تعالی علوّ درجات این عالم متقّی را مسألت ‌کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار