اخطار قطع سهمیه سوخت 900 خودرو دیزلی در بیرجند

سهمیه سوخت 900 خودرو دیزلی درون شهری در بیرجند که هنوز از شهرداری، پروانه فعالیت دریافت نکرده اند از ماه آینده شارژ نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند  ؛غلام پور ، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: بر اساس مصوبه وزارت کشور دریافت سهمیه سوخت برای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری دیزلی، منوط به نام نویسی در سایت www.utcms.ir و دریافت پروانه فعالیت از شهرداری است.


وی افزود : تاکنون در بیرجند هزار و 200 خودروی دیزلی درون شهری در این سایت نام نویسی کرده اند که از این تعداد فقط 300 خودرو پروانه فعالیت دریافت کرده اند.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت : از آغاز اجرای این طرح به تدریج سهمیه ناوگانی که نام نویسی نکرده‌اند، کاهش یافت و ماه گذشته حذف شد و مالکانی هم که به نام نویسی در سامانه اکتفا کردند و پروانه فعالیت دریافت نکردند تنها 100 لیتر شارژ شد.


غلام پور تاکید کرد مالکان این خودروها پس از نام نویسی در سایت و دریافت کد رهگیری باید با مراجعه به شهرداری و یا دفاتر پستی ، پروانه فعالیت دریافت کنند تا سهمیه سوخت شان قطع نشود.
انتهای پیام/ک


اخطار قطع سهمیه سوخت برای 900 خودروی گازوئیلی درون شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.