فرمانده سپاه ثارالله کرمان؛

کنگره 6500شهید استان کرمان تاپایان سال 97

فرمانده سپاه ثارالله کرمان از برگزاری دومین کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان بعد از20سال خبرداد.

کنگره 6500شهید استان کرمان تاپایان سال 97به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نخستین نشست کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان که در استانداری کرمان برگزار شد، گفت: نخستین کنگره شهدای این استان در سال ۱۳۷۷ برای نخستین بار در کشور برگزار شد و سایر استان‌های کشور نیز از این حرکت الگو گرفته و حرکت‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: اکنون پس از گذشت ۲۰ سال، بنا داریم در پایان سال ۹۷ برگزار شود که از هم اکنون نشست های برنامه ریزی این کنگره را آغاز کردیم.

ابوحمزه تصریح کرد:از حدود سه ماه قبل کار آماده سازی زمینه‌های لازم برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان را آغاز کرده ایم و در این رابطه یک مجموعه نیز تدوین شده است.

وی به اهداف کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان اشاره و اظهارکرد: تجلیل از مقام والای شهدا، حفظ ارزش‌ها و آثار حماسه هشت سال دفاع مقدس، معرفی الگو‌های ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده، ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نسل آینده و حراست از آرمان‌های امام راحل (ره) از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

وی گفت: ۱۹ کمیته برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان تشکیل و در کنار آن در هر شهرستان نیز یک ستاد شهرستانی تشکیل شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ۲۲ نفر از مسئولان استان در جایگاه حقوقی خود به عنوان مسئولان برگزاری این کنگره انتخاب شده اند.

سردار ابوحمزه ادامه داد: ضرروت دارد که این کنگره از غنای گسترده و وسیع برخوردار باشد و حرکت‌های جدیدی را در مقابل سایر کنگره‌های برگزار شده در کشور ارائه کند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، اعضای ستاد بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان دیداری را با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند داشت.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: یکی از سخنرانان پیشنهادی کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی خواهد بود و در برگزاری این کنگره نیز از نظرات این سرباز فداکار ولایت استفاده خواهیم کرد.

وی یادآور شد: از هر ابتکار، نوآوری و پیشنهاد مشخص برای برگزاری هر چه بهتر کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

دومین کنگره سرداران شهید استان کرمان سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار