تصمیم نهایی هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز

هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی امروز یک جلسه فوق‌العاده برگزار کرده و در مورد هدایت این تیم تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی عصر امروز یک جلسه با حضور اعضا برگزار می‌کند. موضوع جلسه وضعیت مربیگری تیم تراکتورسازی است و در مورد ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی و یا معرفی گزینه جدید تصمیم‌گیری می‌شود.

بعد از شکست تراکتورسازی تبریز مقابل نفت تهران، به نظر می‌رسد که باشگاه تراکتورسازی برای تغییرات در کادر فنی این تیم مصمم شده و ظاهرا نماینده باشگاه تراکتورسازی در کشور ترکیه در حال مذاکره با 3 مربی این کشور‌ است که در راس آن مصطفی دنیزلی قرار دارد.

دنیزلی سابقه همکاری با آجرلو را در تیم پاس تهران در اوایل دهه 80 را داشته و احتمال اینکه باز هم دعوت آجرلو را قبول کند، بسیار است.

البته در مورد مربیان داخلی نیز شنیده می‌شود که جواد نکونام یکی از گزینه‌های تراکتورسازی برای هدایت تیم است و استعفای نکونام از مربیگری تیم خونه به خونه دقیقا در این روزها، شایعه حضور وی در راس کادر فنی تیم تراکتورسازی را قوت می‌بخشد.

تیم تراکتورسازی روز گذشته یک جلسه ریکاوری بدون گل‌محمدی را برگزار کرده و به احتمال زیاد تمرین امروز این تیم تعطیل اعلام شود و تا فردا وضعیت تیم تراکتورسازی مشخص خواهد شد.

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در تهران با 2 گل مغلوب نفت این شهر شد.

تراکتورسازی در حال حاضر با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

 

انتهای پیام/ش

تراکتورسازی در حال حاضر با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.