اعطای تسهیلات به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و غذایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،طهماسب غلامپور مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت : به سرمایه گذاران در صنایع تبدیلی و غذایی تسهیلات سرمایه ای با نرخ سود چهار تا شش درصد و سرمایه در گردش با نرخ سود 10 درصد پرداخت می شود.

وی افزود:این تسهیلات از محل اعتبارات توسعه روستایی و عشایری و اشتغال پایدار،پرداخت می شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت : تسهیلات صندوق توسعه ملی در مناطق برخوردار با سود 16 درصد و کمتر برخوردار 12 درصد و رونق تولید برای واحدهای غیر فعال و نیمه فعال با سود 18 درصد نیز به متقاضیان پرداخت می شود.

وی افزود : این تسهیلات به صنایع تبدیلی و غذایی در بخشهای بسته بندی و فرآوری محصولات زراعی ، باغی ، دام و طیور و شیلات پرداخت می شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت : در هرمزگان از دو میلیون و 200 هزار تن تولیدات بخش کشاورزی حدود یک میلیون و 400 هزار تن آن قابلیت فرآوری و بسته بندی دارد.

غلامپور افزود : اکنون 500 هزار تن ظرفیت ایجاد صنایع تبدیلی و غذایی در استان وجود دارد.

وی گفت : تا پایان سال 50 هزار تن به ظرفیت صنایع تبدیلی و غذایی با اشتغالزایی 154 نفر اضافه می شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت : اکنون 110 واحد با ظرفیت سالانه 700 هزار تن در هرمزگان فعال است.

 

انتهای پیام/ر

حمایت از  سرمایه گذاران بخش صنایع غذایی  با اعطای وام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.