سرپرست کاروان ایران در بازی های پارآسیایی جاکارتا:

بزرگ ترین کاروان ورزشی ایران را به مسابقات اعزام می کنیم

رضایی گفت: سعی ما بر این است که بزرگ ترین کاروان ورزشکاران را به بازی های پارآسیایی جارکارتا اعزام کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته  و سرپرست کاروان ایران در بازی های پارآسیایی جاکارتا در گفت و گو با رادیو درباره برنامه های کاروان ایران برای حضور در بازی های پارآسیایی جاکارتا گفت: مسابقات پارآسیایی بعد از مسابقات آسیایی افراد سالم برگزار می شود به همین دلیل ورزشکاران از ۷ مهر در ۱۵ رشته ورزشی به جاکارتا اعزام می شوند. در این رقابت ها تیم های مختلفی حضور دارند و سعی ما بر این است که بزرگ ترین کاروان ورزشکاران را به جارکارتا اعزام کنیم. برخی از رشته ها حد نصاب ورودی را کسب کردند  اما برخی دیگر باید ورودی لازم را تا سه ماه آینده بدست بیاورند.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارآسیایی جاکارتا تاکید کرد: حدود یک سال است ستاد مسابقات برای برنامه ریزی های بهتر تشکیل شده است اما این ماموریت تنها ۱۵ روز است که به من واگذار شده است. حدود ۹ ماه قبل از شروع بازی ها ثبت نام ها را انجام می دهیم. کلاس بندی مسئله مهم دیگری است که تغییرات آن در رشته های مختلف اعمال می شود. از سال ۲۰۱۸ به بعد هیچ کلاس بندی در حین مسابقه انجام نمی شود و بازیکنان باید حتما قبل از رقابت های اصلی در مسابقه ای شرکت کرده باشند و کلاس بندیشان از قبل انجام شده باشد. همه کلاس بندی ها در کشور  و توسط متخصصان سازمان جهانی تائید می شود.

سرمربی تیم والیبال نشسته درباره حذف تعدادی از رشته ها از بازی های آسیایی اظهار کرد: ما در فوتبال ۵ نفره نابینایان و فوتبال ۷ نفره قهرمان آسیا هستیم که این رشته ها به طور کلی حذف شده اند. تنها ۱۵ رشته باقی مانده و همین کار را سخت تر می کند.

رضایی درباره برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته در ایران گفت: بنا به تصمیمی که سازمان جهانی لیگ گرفته است اولین لیگ بازی های جهانی والیبال نشسته در ایران برگزار می شود. کشورهایی که رنکینگ ۱ تا ۱۰ جهان را دارند از قبل اعلام آمادگی کرده اند. تیم ملی ایران به عنوان رنک یک جهان و تیم های روسیه، بوسنی و هرزگوین، اوکراین، آلمان و آمریکا به ترتیب در رقابت های والیبال نشسته حضور دارند. این رقابت ها در تبریز و از ۲۸ فروردین تا ۷ اردیبهشت برگزار می شود.

رضایی درباره مسابقات لیگ خاطر نشان کرد: ۸ تیم در سوپرلیگ والیبال نشسته وجود دارند که آخرین روز نیم فصل را سپری کرده اند. تیم های جامعه معلولین مازندران و تیم گسترش فولاد تبریز تیم های بدون باخت هستند. تیم گنبد نیز تا کنون در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

 

انتهای پیام/

 

اظهارات رضایی درباره کاروان ورزشی ایران در بازی های پارآسیایی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.