مهدی محمدی:

اروپا و امريكا بر سر اصلاحات مدنظر ترامپ توافق كرده‌اند؟!

مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: اينكه ترامپ می‌گويد تعليق تحريم ها را برای آخرين بار تمديد می‌كند الا اينكه ايران و اروپا برجام را اصلاح كنند، يعنی اروپا و امريكا بر سر اصلاحات مدنظر ترامپ توافق كرده‌اند.

اروپا و امريكا بر سر اصلاحات مدنظر ترامپ توافق كرده‌اند؟!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی محمدی یکی از فعالان رسانه‌ای و  کارشناس و تحلیلگر راهبردی سیاست خارجی و  داخلی با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود، در خصوص تصمیم اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر تمدید تعلیق تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران و 4 شرطی که برای آن گذاشته مصلب کوتاهی به اشتراک گذاشت.

  مهدی محمدی در کانال تلگرامی اش نوشت:

"بازی ترامپ چيزی غير از يك توافق پس پرده با اروپا نبوده است. اينكه ترامپ می‌گويد تعليق تحريم ها را برای آخرين بار تمديد می‌كند الا اينكه ايران و اروپا برجام را اصلاح كنند، يعنی اروپا و امريكا بر سر اصلاحات مدنظر ترامپ توافق كرده‌اند. اين همان اصلاحاتی است كه كروكر هم بناست در قانون جديد خود بگنجاند يعنی محدود كردن برنامه موشكی و حذف سقف های زمانی برجام. پيش بينی آينده چندان سخت نيست؛ اروپايی ها احتمالا خواهند گفت برجام می تواند حفظ شود به شرط اينكه ايران محدوديت های موشكی و منطقه ای را بپذيرد والا آن ها در اجرای كاتسا همراه امريكا خواهند بود! خروج از اين بازی مضحك جز با خطر كردن بر سر اصل برجام ممكن نيست."

اروپا و امريكا بر سر اصلاحات مدنظر ترامپ توافق كرده‌اند؟! 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار