برانکو: از تیم های ملی کشورهای دیگر پیشنهاد داشتم

برانکو در نشست خبری امروز خود ضمن ابراز رضایت از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: از تیم های ملی کشورهای دیگر پیشنهاد سرمربیگری داشته ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری امروز در مورد پیشنهاد از تیم ملی فوتبال ایران و یا تیم های دیگر بیان کرد: در مورد تیم ملی ایران باید بگویم که در حال حاضر سرمربی دارد و موفق شده به جام جهانی 2018 راه پیدا کند.اما اگر منظورتان پیشنهاد از تیم های ملی دیگر کشورها است باید بگویم بله، از تیم های ملی دیگر پیشنهاد داشتم.

قراردادم را با باشگاه تمدید کردم و خیلی خوشحالم که در پرسپولیس ماندم

او ادامه داد: قراردادم را با باشگاه تمدید کردم.از هیئت مدیره و سرپرست باشگاه تشکر می کنم که خیلی سریع توانستیم منافع مشترک را پیدا کنیم و از ادامه همکاری با پرسپولیس خوشحال هستم. برای توسعه و موفقیت بیشتر باشگاه از هواداران و حمایت هایشان تشکر می کنم. بدون حمایت هواداران کار کردن و ادامه موفقیت ها بسیار سخت است.

برانکو ادامه داد: افتخار می کنم که عضوی از خانواده باشگاه پرسپولیس هستم. امیدوارم این همکاری و خدمت در همه جوانب ادامه داشته باشد. خیلی خوشحالم که در پرسپولیس ماندم و باید بگویم هنوز در ابتدای راه هستیم. نتایجی که تاکنون داشته ایم ما را خواب نمی کند بلکه انگیزه مضاعف خواهد بود تا بهتر و بیشتر کار کنیم تا تمام اهدافی که پیش رو داریم با حداکثر بازده به ثمر برسانیم.

او عنوان کرد: به بازیکنانم هم تبریک می گویم که با تلاش زیاد تیم را به اینجا رسانده اند. آنها هم برای ما خیلی مهم هستند چرا که در زمین حضور دارند و با تمام توان مبارزه می کنند. همیشه گفته ام هر بخشی هر چند کوچک، می تواند نقشی مهم در موفقیت باشگاه داشته باشد. از خبرنگاران هم بابت همکاری که تاکنون داشته اند تشکر می کنم و انتظار دارم این همکاری همچنان ادامه یابد. 

بازی های لیگ زمان تمدید قرارداد را به تعویق انداخت

سرمربی پرسپولیس درباره دیر تمدید شدن قراردادش بیان کرد: درگیر بازی های لیگ بودیم و گرشاسبی هم چند وقت پیش به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد. برنامه بازی ها هم طوری بود که وقتی برای مذاکره نداشتیم و زمان تمدید قرار داد به تعویق افتاد.

هدف ما قهرمانی در لیگ فوتبال ایران و آسیا است

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: هدف ما این است که علاوه بر  لیگ فوتبال ایران در آسیا نیز موفق به کسب قهرمانی شویم و تعداد قهرمانی های باشگاه را بیشتر کنیم. سوپر جام را کسب کرده ایم، تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم که موفقیت بزرگی است. ما موقعیت های سخت تری نسبت به سایر تیم ها داشتیم چرا که در لیگ قهرمانان آسیا هم بودیم. این فصل و همه فصل های پیش رو هدف ما این است که قهرمانی های بیشتری کسب کنیم.

قراردادها اسرار کاری هستند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نگرانی از قراردادهایش گفت: خوشحالم که شما نگران قراردادم و همچنین دنبال امنیت برای من هستید.  اما قرارداد بین بازیکن، سرمربی و  باشگاه از اسرار کاری و مسائل شخصی هستند. قرارداد به این منظور امضا می شود که منافع هر دو طرف محفوظ باشد. قرارداد فقط یک فرم هست که بین دو طرف امضا می شود. 

از طارمی برای تلاش هایش متشکرم و برای او آرزوی موفقیت دارم این یعنی حرفه ای گری.

برانکو اضافه کرد: وقتی در باشگاه و مقابل بازیکنان صحبت می کنیم همیشه تاکید می کنم که باشگاه از افراد مهمتر است. چه من باشم چه گرشاسبی. مهدی طارمی در این مدت پیشنهاد باشگاه را داشت. بابت تلاش هایی که در این سه سال برای باشگاه داشت به عنوان مربی تشکر می کنم و برای او آرزوی موفقیت دارم این یعنی حرفه ای گری. 

به زور کسی را نگه نمی داریم/اجازه نمی دهم سایر بازیکنان از تیم جدا شوند

او در مورد این که آیا به بازیکنان دیگر هم اجازه خواهید داد مانند طارمی از پرسپولیس بروند، بیان کرد: ما به او پیشنهاد داده بودیم که بماند اما خودش نخواست و ما هم نمی توانستیم به زور کسی را نگه داریم. در مورد سایر بازیکنان هم اجازه نمی دهیم از تیم جدا شوند. ما از دو پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم و باید تلاش کنیم که بازیکنان را حفظ کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سامی
۰۹:۳۱ ۲۴ دی ۱۳۹۶
استقلال= پرسپولیس =تیم ملی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۴ دی ۱۳۹۶
برانکو عزیز همیشه سلامت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۲۴ دی ۱۳۹۶
پرفسور برانکو عشقه
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۳:۲۲ ۲۳ دی ۱۳۹۶
ایول . پرسپولیس عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۳ دی ۱۳۹۶
پروفسور دوست داشتنی و با علم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۳ دی ۱۳۹۶
خیلی هم ممنون هستیم از شما و زحماتتان
Germany
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۳ دی ۱۳۹۶
دوست داریم پرفسور❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۳ دی ۱۳۹۶
دوست داریم پرفسور❤
Netherlands
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۳ دی ۱۳۹۶
بیخودی بازار گرمی نکن هیچ کجا برای شما ایران نمیشه