سریع و خشن از نوع پپ و کلوپ/ آنوئتا میزبان کهکشانی‌های فرا مریخی

رقابت‌های لیگ‌های مختلف اروپایی امروز «یکشنبه» در اقصی نقاط فوتبال اروپا دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های بوندسلیگا، لالیگا و لیگ جزیره امروز با انجام چند دیدار دنبال می شود که برنامه مسابقات به شرح زیر است.

هفته بیست و سوم لیگ جزیره:

بورنموث - آرسنال 17:00

لیورپول - منچسترسیتی 19:30

شاگردان آرسن ونگر در حال حاضر با 39 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی جای گرفته اند و با اینکه در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی دچار مشکل شده اند ولی به علت اختلاف ایجاد شده با تیم های پایین تر همچنان در رده ششم قراردارند. توپچی ها در 7 دیدار اخیرشان به 4 تساوی، 2 پیروزی و یک شکست رسیده اند و این موضوع اثبات می کند شاگردان ونگر روند ناامیدکننده ای را در این هفته های اخیر سپری می کنند و همچنین همانند فصول گذشته بازهم خبرهایی مبنی بر برکناری ونگر از توپچی ها شنیده می شود.

توپچی ها در حالی عصر امروز به مصاف بورنموث می روند که شرایط چندان مساعدی را در این هفته های اخیر سپری نمی کنند و به شدت زیر تیغ انتقاد رسانه های بریتانیایی قرار دارند و برای رهایی از این برون رفت نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارند. در هر صورت کسب 3 امتیاز در این دیدار می تواند فرصتی باشد تا یک مقدار از فشارها روی باشگاه لندنی کاسته شود. از سوئی توپچی ها با لشگری از مصدوم پای به این دیدار می گذارند به طوری که سانتی کازورلا، آرون رمزی، اولیویه ژیرو،سئاد کولاشیناک و لورن کوشیلنی در این بازی حضور ندارند. حضور مسوت اوزیل، ناچو مونرئال و جک ویلشر هم هنوز قطعی نیست.

یکشنبه 8 صبح///////////////سریع و خشن از نوع پپ و کلوپ/آنوئتا میزبان کهکشانی های فرا مریخی

در سوی دیگر میدان بورنموث با تفکرات ادی هاو جوان حضور دارد. آنها نیز شرایط خوبی در جدول ندارند و با 21 امتیاز در رده شانزدهم جدول قراردارند. بازیکنان ادی هاو از 6 بازی اخیرشان 3 تساوی، 2 شکست و یک برد بدست آورده اند. بورنموثی ها امیدوارند در ورزشگاه دین کورت و با حضور هواداران شان بتوانند هم برای اولین بار در تاریخ آرسنالی ها را شکست دهند و هم جایگاه شان را در جدول ارتقا بخشند. تایرون مینگز، جرمین دفو و جونیور استانیسلاس از غایبان بورنموث در این بازی هستند.

در 5 تقابل اخیر 2 تیم، چهار پیروزی برای توپچی ها حاصل شده و یک دیدار هم با تساوی تمام شده است. حال باید دید که آیا شاگردان ادی هاو می توانند در این دیدار حساس سنت شکنی کنند و بر حریف غلبه کنند یا خیر.

 بیشتر بدانیم:

*آرسنال در 3 بازی قبلی خود مقابل بورنموث حداقل 3 گل زده است.

*آرسنال در 7 بازی قبلی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

*بورنموث در 3 بازی قبلی خود در لیگ برتر حداقل 2 گل زده است.

*بورنموث در 9 بازی از 10 بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است.

*آرسنال در 5 بازی قبلی خود مقابل بورنموث شکست نخورده است.

ترکیب احتمالی:

بورنموث:بگوویچ،اسمیت،فرانسیس،آکه،دنیلز،پیو،سورمان،کوک،فریزر،موسه و ویلسون

آرسنال:چک،هولدینگ،مایتلند نیلز،چمبرز،بیرین،الننی،اوزیل،سانچز، لاکازت،ژاکا و موستافی

لیورپول - منچسترسیتی

در مهم ترین بازی این هفته تیم های لیورپول و منچسترسیتی از ساعت 19:30 در آنفیلد با قضاوت آندره مارینر به مصاف هم می روند. قرمزها با 44 امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارند. قرمزها در 6 بازی اخیرشان صاحب 5 پیروزی و یک تساوی شده اند و در بهترین فرم ممکن خودشان قراردارند. سرخ پوشان بندر آنفیلد دیگر آن تیم پژمرده و ضعیف  چند سال پیش نیستند و به لطف حضور یورگن کلوپ از خواب زمستانی بیدار شده اند و کما بیش در این فصل توانسته اند برای تیم های بزرگ دردسر ساز شوند. البته جدایی فیلیپ کوتینیو از جمع لک لک ها می تواند در ادامه فصل مشکلاتی را برای قرمزهای آنفیلد بوجود بیاورد. حال بايد ديد که اين رقابت نزديک در نهايت به کجا ختم خواهد شد و 2 تيم چه شرايطی را در ادامه فصل رقم خواهند زد. این را هم نباید فراموش کرد که لیورپولی ها برای اینکه هنوز هم شانسی برای قرار گرفتن در 2 تیم برتر لیگ جزیره داشته باشند چاره ای جز برد در این دیدار مهم ندارند. یورگن کلوپ در کنار ژوزه مورینیو تنها مربیانی هستند که توانسته‌اند چهار بار تیم‌های پپ را شکست دهند و کلوپ امیدوار است با حفظ این روند تعداد بردهایش برابر پپ را افزایش دهد. آدام بوگدن، جردن هندرسون و ناتالی کلاین از بازیکنان غایب لیورپول هستند. دانیل استوریج، محمد صلاح و‌ آلبرت مورنو هم شرایط شان برای بازی کردن مشخص نیست.

یکشنبه 8 صبح///////////////سریع و خشن از نوع پپ و کلوپ/آنوئتا میزبان کهکشانی های فرا مریخی

در آن سو سیتزن ها با 62 امتیاز و مقتدرانه در صدر لیگ جزیره قراردارند. شاگردان گواردیولا برای تداوم صدرنشینی خود باید تیمی را قربانی کنند که در هفته های اخیر دوباره پا گرفته و بارقه هایی از لیورپول قدرتمند را از خود نشان داده است. آبی های شهر منچستر در 6 بازی اخیرشان صاحب 5 پیروزی و یک تساوی شده اند. در بازی رفت شاگردان پپ موفق شدند در دیداری یک طرفه با نتیجه قاطع و پر گل 5 بر صفر قرمزهای شهر آنفیلد را با شکست بدرقه کنند ولی اینبار باید به مصاف تیم متحول شده لیورپول که این روزها نتایج خوبی را کسب می کند برود. از طرفی تقابل کلوپ با تیم‌های پپ همواره چه در لیگ آلمان و چه در لیگ انگلستان جذاب و دیدنی بوده و بدون شک بازی امروز هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.بنجامین مندی، فیل فودن، گابریل خسوس و وینسنت کمپانی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سیتزن ها در این بازی نیستند.

یکشنبه 8 صبح///////////////سریع و خشن از نوع پپ و کلوپ/آنوئتا میزبان کهکشانی های فرا مریخی

در 6 تقابل اخیر 2 تیم، 3 برد برای لیورپول، یک برد برای سیتی کسب شده و 2 بازی با تساوی به پایان رسیده است و به این ترتیب این آمار و ارقام نشان می دهد آبی های شهر منچستر آمار خوبی برابر لک لک ها ندارند و امیدوارند بتوانند با شکست رقیب سختکوشان در بندر لیورپول نه تنها این دیدار را با برد پشت سر بگذارند بلکه حتی رقیب را هم دبل کنند.

بیشتر بدانیم:

*منچسترسیتی در 19 بازی از 20 بازی قبلی خود در لیگ برتر پیروز شده است.

*لیورپول در 16 بازی قبلی خانگی خود مقابل منچسترسیتی شکست نخورده است.

*لیورپول در 13 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

*منچسترسیتی در 3 بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده است.

*لیورپول در 5 بازی قبلی خود در لیگ برتر حداقل 2 گل زده است.

*یورگن کلوپ در کنار ژوزه مورینیو تنها مربیانی هستند که توانسته‌اند چهار بار تیم‌های پپ را شکست دهند.

*منچسترسیتی بیش از 80 سال است که نتوانسته لیورپول را در لیگ، دبل کند. در واقع آخرین بار این اتفاق به فصل ۱۹۳۶/۳۷ برمی‌گردد.

*آخرین باخت خانگی لیورپول در لیگ برتر به منچسترسیتی به می 2003 بر می‌گردد که قرمزها با نتیجه ۲-۱ باختند.

*لیورپول هر چهار بازی آخرش در لیگ برتر در آنفیلد مقابل منچسترسیتی را برده است.

*لیورپول در 14 بازی آخر خانگی‌اش در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی شکست نخورده است. 10 برد و 4 تساوی.

 ترکیب احتمالی:

لیورپول:کاریوس،گومز،ماتیپ،فن دایک،رابرتسون،وینالدوم،جان،اکسلاد چمبرلین،فیرمینو،جان و مانه

منچسترسیتی:ادرسون،واکر،استونز،اوتامندی،دلف،سیلوا،توره،دی بروین،سانه،آگوئرو و استرلینگ

هفته نوزدهم لالیگا:

لوانته - سلتاویگو 14:30

آلاوس - سویا 18:45

اسپانیول - بیلبائو21:00

رئال‌سوسیداد - بارسلونا 23:15

در مهم ترین بازی این هفته تیم های سوسیداد و بارسلونا در آنوئتا به مصاف هم می روند.سوسیداد با 23 امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است. شاگردان اوزه بیو ساکریستین از 6بازی اخیرشان تنها در یک بازی پیروز از زمین خارج شده اند و یک دیدار هم به تساوی رسیده و در 4 دیگر با شکست زمین را ترک کرده اند و در شرایط خوبی قرار ندارند. بازیکنان این تیم امیدوارند شرایط را تغییر داده و در این دیدار سخت و حساس مقابل این حریف سرسخت به پیروزی دست پیدا کنند به نوعی از بحران فرار کنند. کارلوس مارتینز و اینیگو مارتینز در این بازی نمی توانند تیمشان را همراهی کنند.

یکشنبه 8 صبح///////////////سریع و خشن از نوع پپ و کلوپ/آنوئتا میزبان کهکشانی های فرا مریخی

در آن سو، آبی های کاتالانی با با کسب 48 امتیاز از 18 بازی خود در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اند. شاگردان والورده اختلافی 6 امتیازی با تیم دوم جدول اتلتیکو و همچنین با یک بازی بیشتر ، 16 امتیاز با رئال مادرید فاصله دارند. بارسا عملکرد بسیار خوبی تا به اینجا فصل داشته و به همراه منچستر سیتی تنها شکست ناپذیر این فصل فوتبال اروپا بوده اند. بارسا در 6 بازی اخیرش، 5 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و روند بسیار خوبی را در هفته های اخیر طی کرده و به نوعی عرصه را برای دیگر تیم ها تنگ تنگ تر کرده اند.آبی و اناری پوشان در موپا دل ری موفق شدند در 2دیدار رفت و برگشت با نتیجه قاطع 6بر 2سلتاویگو را از پیش رو بردارند گام محکمی را برای قهرمانی در این مسابقات بردارند. از سوی دیگر همه چیز در اردوی بارسا خوب به نظر می‌رسد دمبله با توپ پر از مصدومیت برگشته و سوارز هم گلزنی‌هایش را ادامه می‌دهد.این را باید عنوان کرد که بارسا هفت سال است در لالیگا در خانه رئال سوسیداد پیروز نشده و در سالهای اخیر همواره آبی و اناری پوشان معمولا شرایط دشواری در خانه سوسیداد داشته اند و امشب نیز برای کسب نتیجه مناسب کار سختی در پیش رو دارند.ساموئل اومتیتی و کوتینیو قادر به همراهی بلوگرانا نیستند حضور آلکاسر هم در هاله ای از ابهام قراردارد و حالا باید دید در شروع سال جدید آیا شاگردان والورده می توانند همان روند خوب نیم فصل اول را ادامه دهند یا خیر.

یکشنبه 8 صبح///////////////سریع و خشن از نوع پپ و کلوپ/آنوئتا میزبان کهکشانی های فرا مریخی

در 6 تقابل اخیر بارسلونا با سوسیداد، چهار پیروزی نصیب آبی های کاتالانی شده، یک برد عاید سوسیداد شده و یک بازی هم با تساوی تمام شده است.

بیشتربدانیم:

*بارسلونا در 22 بازی از 25 بازی قبلی خود در لالیگا پیروز شده است.

*بارسلونا در 23 بازی از 25 بازی قبلی خود در لالیگا حداقل 2 گل زده است.

*بارسلونا در 4 بازی قبلی خود در لالیگا موفق به کلین شیت شده است.

*بارسلونا در 3 بازی قبلی خود مقابل رئال سوسیداد در هر دو نیمه پیروز شده است.

*بارسلونا در 3 بازی قبلی خود مقابل رئال سوسیداد پیروز شده است.

ترکیب احتمالی:

سوسیداد:رویی،ناواس،یورنته،اودریوسولا،سوروتوسا،ایارامندی،پریتو،یانوزای،ژوزه و اویارسابال

بارسلونا:تراشتگن،پیکه،فرمایلن،آلبا،سمدو،راکیتیچ،بوسکتس،پائولینیو،اینیستا،مسی و سوارز

هفته هجدهم بوند سلیگا:

کلن - مونشن گلادباخ 18:00

دورتموند - وولفسبورگ 20:30

تیم بروسیا دورتموند فصل را بسیار خوب آغاز کرد اما به یک باره به تیمی همیشه بازنده تبدیل شد. آن ها مجبور شدند بوش، سرمربی خود را برکنار و اشتوگر را جانشنین او کنند. زنبورها در حال حاضر با کسب 28 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند و در 6بازی اخیرشان هم چهار برد و 2شکست بدست آورده اند و نسبت به شروع فصل شرایط و روزهای آرام تری را سپری می کنند.همچنین از زمان آمدن اشتوگر زنبورها قدم قدم در حال بالاکشیدن خودشان در بوندسلیگا هستند و امیدوارند در نیم فصل دوم ورق به نفع این تیم برگردد در پایان یکی از تیم های راه یافته به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشند.زنبورها با برد در این دیدار می توانند هم با جای گذاشتن شالکه به رتبه سوم بروند و هم به یک امتیازی لایپزیش در رده دوم برسند.رافائل گوئررو،مارکو رویس،سباستین روده،ماکسیمیلیان فیلیپ و مارسل اشملزر از غایبان زنبورها در این بازی حساس هستند.

در آن سو،گرگ ها با 19 امتیاز در جایگاه چهاردهم قراردارند.حاصل کار شاگردان اشمیت در 6بازی آخر 3برد،2تساوی و یک شکست بوده است و نشان می دهد آنها مصمم هستند خودشان را از انتهای جدول جدا کنند و به تیم های میانه جدول برسانند.گرگ ها در صورت پیروزی بر دورتموند متحول شده و سختکوش می توانند با 2پله صعود به رده دوازدهم بروند و چشم انتظار دیدارهای باقیمانده شان در بوندسلیگا برای کسب رتبه ای بهتر باشند.ایگناسیو کاماچو،جاکوب بلازیکوفسکی و جان بروکس قادر به همراهی گرگ ها نیستند.حضور جفری بروما هم مشخص نیست.

در5تقابل اخیر 2تیم،همواره پیروزی از آن زنبورها بوده و باید دید آیا شاگردان اشمیت می توانند طلسم نباختن به دورتموند را پاره کنند یا خیر.

بیشتر بدانیم:

*در پنج مسابقه قبلی 2 تیم در بوندس لیگا، دورتموند همه بازی ها را برده است.

*آخرین پیروزی وولفسبورگ برابر دورتموند به سال 2015 بر می گردد که این تیم توانست با نتیجه 2-1 پیروز شود.

*دورتموند در 14 بازی از 17 دیدار اخیر خود برابر وولفسبورگ حداقل 2 گل زده است.

*در شش بازی اخیر دو تیم برابر هم، 26 گل به ثمر رسیده است که سهم دورتموند 19 گل و سهم وولفسبورگ فقط 6 گل بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار