ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی و آزادی قدس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی در همدان خبر داد.

ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی و آزادی قدس ب ثبت رسید به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان  افزود: برای نخستین بار یک واحد آپارتمان نوساز در شهر نهاوند با نیت مبارزه با استکبار جهانی و آزادی قدس و کمک به مردم فلسطین با نام موقوفه ولایت به ثبت رسید.

وی ادامه داد: ثبت این وقف در شهرستان نهاوند به ثبت رسید.

 وی بیان کرد: واقف نیک‌اندیش یک دستگاه آپارتمان نوساز به مساحت ۷۰ متر مربع و به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال را با نیت مبارزه با استکبار جهانی خصوصاً رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین وآزادی قدس وقف کرد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه این وقف از نوع منفعتی است، افزود: ثبت این نیت به عنوان نخستین وقف در حوزه استکبارستیزی است که در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به ثبت رسیده است.

 کاروند وقف با نیت استکبارستیزی را مهم دانست و افزود: همه وظیفه دارند در حالی که آمریکای جهان خوار تلاش می‌کند قدس شریف را به پایتختی رژیم اشغالگر صهیونیستی معرفی و تبدیل کند، نسبت به مبانی دینی و انقلابی توجه ویژه داشته باشند و یکی از وظایف مهم در این راستا ترویج سنت حسنه وقف با نیت استکبارستیزی است.

 وی خاطرنشان کرد: واقف خیراندیش یکی از کارکنان مجموعه اوقاف و امور خیریه استان همدان است و با نیت گمنام ماندن از ذکر نام خود به عنوان واقف خودداری کرده است.

انتهای پیام/ج


ثبت وقف با طعم استکبار ستیزی و ازادی قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.