دیدار رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن با مدیران مس منطقه کرمان؛

تأکید بر معرفی خدمات با راه‌های نوین اطلاع‌رسانی

مسئول روابط عمومی وزارت صنعت ومعدن در دیدار با مدیرمس منطقه کرمان براستفاده از راههای نوین ارتباطی تاکید کرد.

تأکید بر معرفی خدمات با راه‌های نوین اطلاع‌رسانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرماندکتر فرزاد خلفی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران مس منطقه کرمان گفت: اقدامات انجام‌شده در حوزه تولید، صادرات و انجام مسئولیت‌های اجتماعی از سوی این مجموعه باید در جامعه دیده شود به‌گونه‌ای که همه از اقدامات این مجموعه و تأثیری که در منطقه می‌گذارد آگاه گردند.

وی با تشریح راه‌های نوین ارتباطی و با تأکید بر استفاده از روش‌های جدید در امر اطلاع‌رسانی بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی برای اطلاع‌رسانی داریم و اینکه تنها به خبر اکتفا نکنیم پاسخگوی نیاز‌های امروز نیست.

وی عنوان کرد: باید کار‌های کوتاه و تأثیرگذار همچون ساخت ویدیو‌های کوتاه و سایر اقلام تصویری و صوتی با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی را در دستور کار قرار دهیم.

 خلفی اظهار کرد: شریعتمداری مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر گسترش صادرات محصولات شرکت‌های بزرگ تأکیددارند و صادرات را از اولویت‌های رونق تولید می‌دانند.

وی تصریح کرد: توسعه صادرات، ایجاد اشتغال که از نیاز‌های امروز جامعه ما هست را در پی دارد.

مدیر مس منطقه کرمان در این دیدارگفت: ۸۰ درصد ذخایر مس در استان کرمان است که بیش از ۵۰ درصد از آ. ن. هم در سرچشمه هست.

محمد حسنی افزود: ۸۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۷۵۰۰ نفر به‌صورت پیمانکاری در مس منطقه کرمان مشغول به فعالیت هستند و کار چندین هزار نفر هم غیرمستقیم با مجموعه مس منطقه کرمان ارتباط دارد.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های مس منطقه کرمان و طرح‌های در دست اجرا در این مجموعه پرداخت.

انتهای پیام/ح

استفاده از راههای نوین ارتباطی ضرورت دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار