مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

مجموعه تجاری شیخ حیدر مشگین شهر از طریق مزایده واگذارمی شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مجموعه تجاری شیخ حیدر مشگین شهر از طریق مزایده واگذارمی شود.

کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پیرو گزارش پخش شده از خارج شدن هنرمندان مشگین شهری از مجموعه تجاری بقعه شیخ حیدر مشگین شهر گفت: مجموعه تجاری بقعه شیخ حیدر از طریق مزایده واگذار می شود.

وی اظهارداشت: فاراول مجموعه تجاری بقعه شیخ حیدر مشگین شهر دو سال پیش افتتاح شده بود و به دلیل این مجتمع های تجاری خالی نماند با پیشنهاد مسئولان شهرستان مشگین شهر این مجتمع ها به هنرمندان مشگین شهری واگذار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: قرار شد هنرمندان مشگین شهری به صورت هیات امنایی این مجموعه تجاری را اداره کنند و هزینه برق، آب گاز و نگهبان را خودشان بدهند.

حاجی زاده با اشاره به اینکه مجتمع تجاری بقعه شیخ حیدر باید از طرق مزایده و آگهی صورت گیرد افزود: در این زمینه سازمان بازرسی هم ورود کرده و برای همین خارج شدن هنرمندان مشگین شهری از مجتمع تجاری انجام شد تا طبق موازین قانونی واگذاری مجتمع تجاری بقعه شیخ حیدر صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای مزایده و آگهی مجموعه تجاری بقعه شیخ حیدر انجام شده و افرادی که در مزایده برنده شوند به آنها واگذار می شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان مشگین شهری نیز برای اینکه دغدغه ای نداشته باشند به پاساژ روبه روی مجتمع بقعه شیخ حیدر مشگین شهر انتقال یافته تا به فعالیت هنری و تجاری خود ادامه بدهند.

انتهای پیام/ح

واگذاری مجتمع تجاری شیخ حیدر مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.