معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد؛

روستاهای استان بوشهر اعتبارات عمرانی دریافت می‌کنند

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۳۰ روستای استان بوشهر ماهانه ۵۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی دریافت می‌کنند.

روستاهای استان بوشهر اعتبارات عمرانی دریافت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمد حسن باستی ظهر امروز در نشست با اعضا شورای اسلامی استان بوشهر با اشاره به جایگاه مهم شورا‌ها در تحقق مطالبات مردم و نظارت بر اجرای طرح‌ها اظهار داشت: اعتبارات عمرانی استان بوشهر یک سقف مشخص دارد و در کمیته برنامه ریزی به تناسب پیشرفت فیزیکی پروژه، اعتبار مربوطه اختصاص می‌یابد.

وی با تاکید بر نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های عمران شهری و روستایی تصریح کرد: انتظار این است که شورا‌های اسلامی، به جایگاه نظارتی خود توجه بیشتری داشته باشند چرا که به بخش نظارتی شورا توجه کمتری شده است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه شورا‌ها باید به سمت ساماندهی نظارت بر اعتبارات اختصاص یافته حرکت کنند، خاطر نشان کرد: در بین روستا‌های استان بوشهر، ۳۰ روستا ماهانه ۵۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی دریافت می‌کنند لذا باید به سمت برنامه ریزی و تعریف پروژه برای هزینه اعتبارات حرکت کنیم.

باستی با تاکید بر اینکه باید اعتبارات عمرانی به برنامه و مدیریت شده هزینه شود، اظهار داشت: در همین ارتباط بخشنامه‌های ابلاغ کردیم که ساخت سالن ورزشی و استخر ممنوع شود.

وی با بیان اینکه منابع اعتباری عمرانی با نظارت شورا‌های اسلامی هزینه شود، گفت: شورا‌ها جلب مشارکت‌های فکری مردم و همچنین جذب سرمایه گذاران بخش‌های مختلف به منظور توسعه شهر‌ها و روستا‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام /پ

۳۰ روستا ماهانه ۵۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی دریافت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.