قول استاندار اصفهان به مردم حصه در برطرف شدن مشکلات این محله حاشیه‌نشین

استاندار اصفهان گفت: همه مدیران مکلف هستند با همکاری مردم حصه مشکلات این محله حاشیه‌نشین را رفع کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در نخستین حضور سرزده خود به مناطق حاشیه‌نشین و محروم استان اصفهان، در جمع مردم محله حصه شمالی، در مسجد صاحب‌الزمان(عج) اظهار کرد: حضور در این محل به منظور اطلاع از اوضاع منطقه است و توفیقی حاصل شد که از نزدیک مشکلات را بررسی کنیم.

وی با اشاره به مشکلات محله حصه شمالی خاطرنشان کرد: بخش عمده این مشکلات به دلیل شکل گرفتن بی‌مطالعه این محل است و با توجه به اینکه مالکیت اراضی به صورت قولنامه است، بر مشکلات اضافه کرده و این نشان از مشکلات حواشی شهر و حاشیه‌نشینی است.

مهرعلیزاده خاطر نشان کرد: سیر مهاجرت‌ از روستاها به شهرها که در استان اصفهان آمار بالاتری نسبت به دیگر استان‌ها دارد، باعث شده که منطقه حصه شمالی اصفهان بی‌برنامه شکل بگیرد ولی یک واقعیت این است این جمعیت 7 هزار نفره که در این محل زندگی می‌کنند، حق زندگی دارند و باید بهداشت، آرامش و معیشت مطلوب داشته باشند.

وی با بیان به اینکه 120 نخبه علمی و ورزشی در این محل زندگی می‌کنند، تصریح کرد: باید شرایط ارتقای علمی و ورزشی در این مناطق مهیا شود؛ دولت و حاکمیت نیز باید با همه محدودیت‌ها، اولویت‌ها را برای حل مشکلات این منطقه قرار دهد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه باید مسیرها و راه‌های این محل هرچه سریع‌تر وضعیت مطلوبی به خود بگیرد، عنوان داشت: باید در راستای تأسیس ورزشگاه، درمانگاه و ایجاد باجه بانک بررسی‌ها و اقدامات لازم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مدیرکل امور اجتماعی باید در جلسه‌ای با هیأت امنای محله‌ها، آنچه را که دولت می‌تواند کمک کند و آنچه را هم که مردم می‌توانند انجام دهند، اعلام کند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه برای ساخت پاسگاه در این محل اقداماتی موقت و اقداماتی دائمی باید صورت گیرد، ابراز داشت: باید مسائل مربوط به اسناد و وقف پیگیری شود؛ استاندار هر استان مسؤولیت همه این مسائل را برعهده دارد و باید مشکلات برطرف شود، مردم این منطقه و سایر مناطق استان مطمئن باشند تا حصول نتیجه و عملی شدن تمامی قول‌ها و برطرف شدن مشکلات، لحظه‌ای دست از پیگیری برنخواهم داشت و در راه خدمت بی‌منت به مردم خسته نخواهم شد.

وی یادآور شد: مدیریت استان وظیفه دارد گره‌ها را از کار مردم باز کرده و مردم محل نیز تا جایی که امکان دارد در خصوص حفظ بهداشت و امنیت تلاش کنند و با همکاری شورای محل و هیأت امنا، شهردار و بسیج در راه حل مشکلات اقدام کنند، چراکه همه مدیران مکلف هستند با همکاری مردم مشکلات را رفع کنند.

 

انتهای پیام/م

 

حضورسرزده استاندار اصفهان به مناطق حاشیه‌نشین و محروم استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار