استاندار کرمانشاه

در حال حاضر دغدغه همه ما بحث اشتغال است

استاندار کرمانشاه گفت:اشتغال یک چالش بزرگی پیش روی استان ما بوده، چالشی که فراتر از زلزله است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  گفت: علاوه بر مصوباتی که داشتیم چند نکته ای در خصوص بحث اشتغال داشتیم اما آقای فرماندار حتما قبل از اینکه این مصوبات را ابلاغ کند، پیشنویس آن را به ما بدهد. چرا که این مصوبات تعهدات زیادی برای ما ایجاد خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: در بحث پرورش ماهی قرار شد تا سقف ۲۰۰ تن برای هفته دولت ۹۷ به بهره برداری برسانیم و از دهه فجر امسال هم شروع عملیات اجرایی آن را داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر دغدغه همه ما بحث اشتغال است، بیان کرد: اشتغال یک چالش بزرگی پیش روی استان ما بوده، چالشی که فراتر از زلزله است.

وی تاکید کرد: همانطور که یک مدیری برای زلزله سر از پا نمی شناسد و مدام کار می کند برای اشتغال هم باید همین کار ها را کرد و اگر این طور نباشد فرا باید هزینه سنگینی بابت اینکه الان این کار ها را انجام ندادیم بپردازیم.

 

استاندار کرمانشاه بیان کرد: هم بخش خصوصی با جان و دل می پذیرد و هم قوه مجریه پذیرفته و فرماندهی برای آن ایجاد می شود. وقتی فرماندهی برای یک کار اقتصادی درست می شود یعنی از حالت عادی باید عبور کنیم و به سمت فرماندهی کار اقتصادی برویم.

این مسئول ادامه داد: قوه مقننه اعتقاد کارشناسی بر روی آن دارد و قوه قضاییه همینطور. بخش خصوصی نیز و کارشناسان و اقتصاد دانان هم همین نظر را داشته و به آن اعتقاد دارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برای کشور یک فرصت است، تاکید کرد: ما باید از آن استفاده کنیم. واقعیت این است که نه دیگر در کشور فرصت داریم و به طریق اولی در استان کرمانشاه، که خدای نکرده بخواهیم فرصت سوزی بکنیم.

 

این مسئول ادامه داد: ما همین الان و در ۹۶ قرار است تا هفته آینده مبلغی نزدیک ۹ میلیارد تومان کمک های فنی و اعتباری توزیع کنیم. لذا فرماندار سنقر و تیمش در شهرستان باید از فرصت استفاده کنند چرا که از این مبلغ سهمی دارند.

 

انتهای پیام/ز

 

اشتغال چالشی که فراتر از زلزله است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار