کشف ۲۹ کیلو مواد مخدر در عملیات شبانه پلیس زهک

فرمانده انتظامی شهرستان زهک از کشف ۲۹ کیلو هروئین و تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو پراید در عملیات شبانه ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ ستاد آیت الله قره گوزلو گفت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زهک از ورود مواد مخدر به داخل کشور و دپو آن در لای خار و خاشاک توسط قاچاقچیان باخبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: ماموران پلیس پس از پایش اطلاعاتی در یک عملیات شبانه و پس از اطمینان از صحت موضوع به منطقه اعزام شده و با تحت نظر قرار دادن محل دپو، در پاکسازی منطقه مورد نظر، ۱۹ کیلو هروئین را کشف کردند.

سرهنگ " قره گوزلو" در ادامه به یک عملیات موفق پلیسی دیگر اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید که در حاشیه خیابان رها شده بود مشکوک شده و در بازرسی از آن ۱۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش‌های پلیس برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و قدرت با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

 

انتهای پیام/پ

 

کشف مواد مخدر در زهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.