حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی:

باید توان رزمی خود را به رخ دشمن بکشیم تا بداند در صحنه هستیم

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید توان رزمی خود را به رخ دشمن بکشیم و کاری کنیم تا بداند همیشه در صحنه هستیم.

باید توان رزمی خود را به رخ دشمن بکشیم تا بداند در صحنه هستیمبه گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به منظور بازدید و سرکشی از یگان‌های ارتش مستقر در جنوب در راس هیئتی صبح امروز وارد استان خوزستان شد، در جمع فرماندهان، مسئولین و روسای عقیدتی سیاسی‌های ارتش در قرارگاه جنوب غرب گفت: آمریکا ضربه‌ای سخت از انقلاب، امام خمینی(ره)، قرآن و ملت ایران خورده است.

وی افزود: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند بدانید امروز تاریخ جهان و در پیچ بزرگ تاریخی است؛ اگر بخواهیم از پیج تاریخی به سلامت عبور کنیم و منافع امت اسلامی را به آنجایی که حقش است برسانیم، باید هوشیار باشیم و منویات مقام معظم رهبری در خصوص الزامات عبور از پیچ تاریخی که همان استقامت در هدف و ایمان است را باید سر لوحه کار خود قرار دهیم .

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با اشاره به قدرت و توان رزمی نیروهای مسلح گفت: ما باید توان رزمی و اقتدار خود را به رخ دشمن بکشیم و با تبلیغ اقتدار نیروهای مسلح دل دشمن را خالی کنیم و دشمن بداند که همیشه در صحنه هستیم .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اهواز را کربلای ایران خواند و تصریح کرد: برای آزادی این استان و شهرهای اطراف خون های شهدای زیادی تقدیم شد.

وی استان خوزستان را سلطه ناپذیر خواند و تاکید کرد: خوزستان و مردم مجاهدش سلطه‌ناپذیر هستند ، استان خوزستان مجاهدخیز، مجاهدپرور، و جان نثار اسلام و قرآن است و جلوه های ایثارگری مردم غیور این خطه هرگز فراموش نمی شود.

محمدحسنی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ایران اسلامی کانون اسلام در جهان است، چرا که ایران مرکز انتشار ارزش‌های اسلامی به دنیا است و ما باید با قدردان آن باشیم که در این منطقه خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همدلی را رمز موفقیت در تمامی عرصه ها خواند و خاطرنشان کرد: امروز از هر روز دیگر همدلی و یک دلی واجب است، وقتی دشمنان قسم خورده ما کنار هم قرار گرفته‌اند، ما نیز باید با تحکیم وحدت اهتمام ویژه ای را داشته باشیم و صف به صف در کنار هم و علیه دشمن بیاستیم و اجازه هیچ گونه تعرضی را به دشمن ندهیم.

وی همچنین به نقش یگان‌های ارتش در پیروزی های ارزنده در عملیات های دفاع مقدس پرداخت و افزود: یگان های زرهی، پیاده ، تکاوران دریایی و گروه ۴۲۲ پل شناور خوزستان نقش بسیار مهمی را در پیروزی های ارزنده در عملیات های دوران دفاع مقدس داشته اند و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم کردند.

محمدحسنی تاکید کرد: نسل قبل از ما در انجام رسالت خود بدرستی عمل کردند، امروز ما کسانی هستیم که با تمام قوا باید در صحنه باشیم و امانت شهدا را حفظ کنیم و به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار