آراسته راد خبر داد:

حمایت دانشگاه آزاد از ایده های کار آفرینی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان گفت: دانشگاه آزاد از ایده های کار آفرینی و اشتغال زا حمایت کافی می کند.

حمایت دانشگاه آزاد از ایده های کار آفرینیبه گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب ‌الله آراسته ‌راد رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اظهار کرد: : این امر با شناسایی صنعت ، توانمندی ها و نخبگان هر استان در دانشگاه آزاد اسلامی قرار است اجرایی شود.

وی با تأکید بر اینکه هم افزایی دولت، صنعت و دانشگاه منجر به رشد و پیشرفت کشور می شود، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی که به لحاظ امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی بسیار غنی و توانمند است، می تواند در زمینه های مختلف با صنعت ارتباط برقرار کند و نیازهای آنها را برطرف سازد.

آراسته راد، حذف بروکراسی های غیرضروری و برداشتن موانع موجود از سر راه پژوهشگران و محققان را وظیفه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانست و افزود: باشگاه سعی دارد مسیر فعالیتهای پژوهشی را برای پژوهشگران هموار کند.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان با اشاره به حمایت جدی دانشگاه آزاد اسلامی از نخبگان خاطر نشان کرد: این دانشگاه وظیفه خود می داند به منظور رفع مشکلات مردم و کشور از نخبگان صاحب ایده حمایت و پشتیبانی کند.

راه اندازی کسب و کارهای کوچک و شرکت های نوپا توسط دانشگاه آزاد

وی، راه اندازی کسب و کارهای کوچک و شرکت های نوپا توسط دانشگاه آزاد اسلامی را مورد تأکید قرار داد و افزود: سعی داریم با شناسایی صاحبان محصول اولیه و جذب ایده های کارآفرینی و خلاقانه استارتاپهای کوچک و شرکت های نوپا را راه اندازی کنیم.

 آراسته راد ادامه داد: کسب و کارهای کوچک بخشی از فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی و همچنین افزایش درآمدهای غیرشهریه ای است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار