داوطلبان و جوانان هلال احمر استان زنجان در مراسمی تجلیل شدند

در مراسمی با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات، داوطلبان و جوانان هلال احمر استان زنجان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، در مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز با ابراز خرسندی از مشارکت دستگاه‌های اجرایی گفت: اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز زنجان بیشترین ‌کمک را به جمعیت هلال احمر زنجان ‌انجام دادند.
وی با اشاره به این که در کرمانشاه به 2 هزار و 111 خانواده آسیب دیده اسکان اضطراری شد، افزود: در بین خانواده‌ها جیره غذایی نیز توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان توزیع شد.
به گفته میرزایی توزیع 2 هزار و 636 تخته چادر، توزیع بیش از 4 هزار پتو و پخش کنسرو و چراغ والور در بین خانواده‌های زلزله‌زدگان از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان زنجان بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به کمک های مردمی اشاره کرد و گفت: ۷ میلیارد تومان کمک غیرنقدی و حدود ۲۵۹ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شد.
وی خاطر نشان کرد : تیم هلال احمر زنجان که در شهرستان دالاهو مستقر بود در 16 روز کاری در مناطق زلزله زده ماموریت انجام داد و خوشبختانه استان زنجان از جمله استان‌هایی بود که ماموریت خود را به نحو احسن انجام و تکمیل کرد.


انتهای پیام /ک


نیروهای هلال احمر زنجان ۱۶ روز کاری در مناطق زلزله‌زده حضور و امدادرسانی داشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.