با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس

۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس از چهارمحال و بختیاری، با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نمایشگاه عملکرد و دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تهران و با حضور سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، از ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس از استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

این کتاب‌ها شامل «راز پیروزی» و «راز بیداری» اثر عباس عباسی، «شناسنامه شهدای چهارمحال و بختیاری» اثر جمع آوری شده توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «جهاد و شهادت از منظر قرآن» به نویسندگی علی‌مراد سعیدی، «شعر خیس باران» منتخب اشعار جشنواره شعر دفاع مقدس استان، «سال‌های پر خاطره» اثر اردشیر رئیسی، «همکلاسی آسمانی» نوشته سجاد خالقی، «وقتی جنگ به خانه آمد» اثر نرگس آل مومن، «از پلاک هشت» منتخب جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان و «پدر، پرنده و سفر» نوشته لیلا جعفری می‌باشد که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به چاپ رسیده است.

طی پنج سال گذشته ۷۴ عنوان کتاب توسط این اداره کل منتشر شد که ۱۷ درصد آن در حوزه شعر، ۲۴ درصد در حوزه پژوهش، ۱۳ درصد در حوزه داستان و مابقی در سایر حوزه‌های مرتبط بود.

نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، از ۱۷ تا ۲۱ دی‌ماه جاری در محل نمایشگاهی قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران برپا شد.

انتهای پیام/خ

رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.