کمک 60 میلیارد تومانی مردم نوع دوست کشور به زلزله زدگان کرمانشاه

دبیرکل جمعیت هلال احمر در جمع داوطلبان و امدادگران هلال احمر استان زنجان از جمع آوری 60 میلیارد تومان کمک نقدی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور خبر داد.

محمدی نسب دبیرکل جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به این که نیروهای هلال احمر استان زنجان در یکی از مناطق سخت به لحاظ امدادرسانی و همچنین فرهنگی در کرمانشاه حضور یافته بودند، گفت : نیروهای زنجان در همه مراحل جستجو، اسکان اضطراری و همچنین توزیع اقلام زیستی و همچنین حمایت‌های روانی بسیار مطلوب عمل کردند.
محمدی نسب با بیان این که در زلزله استان کرمانشاه مردم نوع دوست کشور نزدیک 60 میلیارد تومان به آسیب دیدگان این حادثه کمک نقدی کرده اند افزود : زلزله کرمانشاه اوج مشارکت‌های مردمی در کمک به آسیب‌دیدگان است و همچنین این مشارکت در هر دو جنبه تمایل به حضور در منطقه و همچنین ارسال کمک در تاریخ کشور بی‌نظیر بوده است.
وی گفت : حمایت‌های روانی مدت‌ها بعد از وقوع حوادث الزامی است، که نیروهای هلال احمر زنجان در این بخش هم فعالیت خوبی در کرمانشاه انجام دادند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین وی با اشاره به این که نیروهای هلال احمر رابطه استخدامی با هلال احمر ندارند، خاطر نشان کرد: این نیروها با حضور در دوره‌های آموزشی، وارد عرصه خدمت به مردمی می‌شوند.

انتهای پیام /ک


زلزله کرمانشاه اوج مشارکت‌های مردمی در کمک به آسیب‌دیدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.