مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:

دبیرستان شهیدان عبداللهی آران و بیدگل از مدارس نمونه در ایثارگری

دبیرستان شهیدان عبداللهی آران و بیدگل یکی از مدارس نمونه در ایثارگری و جزو شش مدرسه‌ای است که در سطح استان اصفهان بالاترین آمار شهدا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل امروز درآیین نکوداشت ۴۰ سال تاسیس آموزشگاه شهیدان عبداللهی (آموزشگاه ایثار) اظهار داشت: در مجموع آمار کل شهدای دانش آموز از مدارس مختلف شهرستان به ۲۰۰ نفر می‌رسد که ۱۵۰ نفر آن‌ها از دبیرستان شهید عبداللهی هستند.

محمد معدندار با اشاره به این که دبیرستان شهیدان عبداللهی در زمان دفاع مقدس نقش مهمی در اعزام نیروهای بسیجی به جبهه داشته است، اظهار کرد: دبیرستان شهیدان عبداللهی در شهرستان آران و بیدگل یکی از مدارس نمونه در ایثارگری و جزو شش مدرسه‌ای است که در سطح استان بالاترین آمار شهدا را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: با وجود آن که آمار کامل و منسجمی از تعداد شهدای دبیرستان شهیدان عبداللهی در اختیار نبود، از طریق ارتباط با استان و با استفاده از دانش‌نامه شهدا، آمار کل شهدای دانش‌آموز شهرستان را استخراج شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از مهیا کردن دانش‌نامه شهدای دانش آموز خبر داد و اضافه کرد: این کار بسیار بی‌نظیر است و پس از تکمیل، در اختیار عموم مردم و دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

خاطره گویی و بیان نظرات مدیران حال و اسبق این آموزشگاه نمونه ایثار از دیگر برنامه های آیین نکوداشت ۴۰ سال تاسیس آموزشگاه شهیدان عبداللهی بود.

آیین نکوداشت ۴۰ سال تاسیس آموزشگاه شهیدان عبداللهی (آموزشگاه ایثار) ظهر شنبه، به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرهنگیان شهرستان برگزار شد و از ۱۶ مدیر این آموزشگاه که از سال ۱۳۵۶ تاکنون مدیریت این آموزشگاه را بر عهده داشتند، تقدیر شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار