سید عشق در دهه فجر به روی آنتن می رود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش مستند (سید عشق) در دهه فجر خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در سومین جلسه ستاد نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به جایگاه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت : تبیین ابعاد مختلف انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده یکی از دغدغه‌ها و راهبردهای رسانه ملی است .
وی افزود: هم افزایی ملی، تبیین گفتمان انقلاب ، مقابله با جنگ نرم دشمن ، تبیین شکل گیری انقلاب و چشم انداز آن را از اهداف پیش روی صداو سیما در راه صیانت از انقلاب است.
به گفته صفری پایه های انقلاب اسلامی با راهبرد اتحاد و همدلی شکل گرفته و به برکت خون شهدا و تحت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری پایدار خواهد بود.
این مقام مسئول ضمن تبیین اهداف رسانه ملی در تشکیل ستاد رسانه‌ای نکوداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی، همکاری و همیاری ادارات استان را در این موضوع لازم و ضروری دانسته و بر آن تأکید کرد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجانبه برنامه های این مرکز در دهه فجر اشاره کرد و گفت: مستند انقلاب در زنجان، مستند سید عشق، مستند 51 سالگی با موضوع زندگینامه مرحوم سید مجتبی موسوی ، مستند نگاه با موضوع بررسی ابعاد مختلف توسعه علمی استان، مستند دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف نگاه به توسعه استان با استفاده از کارشناسان و راویان انقلاب و همچنین ده‌ها برنامه دیگر در حوزه تولیدی از جمله صدا، سیما و خبر، از جمله برنامه‌هایی هستند که در صدا و سیمای استان برای ایام دهه فجر تدارک دیده شده و در حال تولید هستند.


انتهای پیام /ک


برگزاری سومین جلسه ستاد نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.