مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان؛

پرداخت حقوق معلمان حق التدریس خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تلاش برای پرداخت حقوق معوقه برخی نیرو‌های حق التدریسی تا آخر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکی از برنامه هایی که در سطح استان در دستور کار قرار دارد، آموزش نیروهای حق التدریس تازه جذب شده است.

وی بیان داشت: نیروهای حق التدریس باید با شاخص‌ها و مولفه‌های آموزشی آشنایی بیشتری پیدا کنند که در این جهت دوره‌های ضمن خدمت در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برای این نیروها تعریف شده و سعی می‌کنیم با برگزاری گردهمایی‌های این چنینی و بیان نکات آموزشی برای معلمان، سطح علمی و آموزشی آن ها را ارتقاء دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از جذب نیرو خبر داد و گفت: در دوره ابتدایی که کمبود نیرو داشتیم با جذب نفرات در اغلب نقاط استان دیگر مشکل خاصی نداریم اما در بعضی رشته‌ها در مقاطع متوسطه اول و دوم هنوز با کمبود نیرو مواجه هستیم.

تقی زاده درباره حواشی به‌وجود آمده درباره جذب ناعادلانه نیروهای حق التدریس بیان کرد: نیروهایی که به‌عنوان حق التدریس به کار گرفته شدند باید سابقه آموزش پیش دبستانی را دارا می بودند و از آن ها برای این موضوع تعهد گرفته شده، کما اینکه تا کنون 3 بار از وزارت آموزش و پرورش برای بازرسی در این باره آمده اند اما تخلفی مشاهده نکردند.

انتهای پیام/م

حقوق معوقه نیروهای حق التدریس خوزستان به‌زودی پرداخت می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار