در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اسماعیل آذر به سراغ دهه فجر می‌رود/ پخش مسابقه «مشاعره قرآنی» از شبکه آموزش

تهیه کننده برنامه تلویزیونی مشاعره گفت: بیشتر شاعران شرکت کننده در مشاعره قرآنی از حافظان قرآن هستند که می توانند شعرهای خاص قرآنی قرائت کنند.

امیر حسین آذر تهیه کننده برنامه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسابقه مشاعره ای با مضمون قرآنی گفت: مسابقه مشاعره قرآنی مراحل پایانی تدوین را سپری می‌کند.

وی ادامه داد: این مسابقه در ۲۵ قسمت ساخته شده است و از شبکه آموزش پخش می شود، البته زمان قطعی برای پخش این برنامه مشخص نشده است.

آذر در خصوص شرکت کنندگان این مسابقه عنوان کرد: در این مشاعره از شعرهایی استفاده می شود که در آنها مفاهیم قرآنی به کار رفته است و بیشتر شاعران شرکت کننده از حافظان قرآن هستند که می توانند شعرهای خاص قرآنی قرائت کنند.

تهیه کننده برنامه مشاعره در خصوص ویژه برنامه دهه فجر اظهار داشت: برنامه ای به نام «صبح روشن» در ایام دهه فجر برای شبکه آموزش آماده کرده ایم که به بررسی ادبیات چهار دهه انقلاب اسلامی می پردازد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه صبح روشن در 11 قسمت به موضوعات مختلف ادبیات با اجرای اسماعیل آذر پخش می شود و به شعر، داستان، ادبیات دفاع مقدس، ادبیات کودک و نوجوان و همچنین نقش سازمان های مختلف از جمله حوزه هنری، فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب اسلامی می پردازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار