فرماندار مهدی‌شهر خبر داد;

برگزاری طرح‌های تقویت فرهنگ بومی در مهدی‌شهر

فرماندار مهدی‌شهر گفت : برنامه‌های تقویت فرهنگ بومی و منطقه‌ای در این شهرستان برگزار می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر در نشست ستاد سامان‌دهی به امور جوانان این شهرستان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی باید مطابق با نیاز نسل امروز طراح و اجرا شود گفت : برنامه‌های تقویت فرهنگ بومی و منطقه‌ای در مهدی‌شهر برگزار می‌شود و این مسئله باید در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.

وجود 4 سمن و تشکل فرهنگی و هنری فعال در مهدی شهر

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری در اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه جوانان میزان تأثیرگذاری آن را ارتقا می‌دهد افزود: در این شهرستان 4 سمن و تشکل فرهنگی و هنری فعال وجود دارد که بخش عمده‌ای از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را سامان‌دهی می‌کنند.

ارگی با تأکید بر اینکه روحیه خودباوری و ایمان در جوانان تضعیف‌شده تصریح کرد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی مهم‌ترین راه‌حل مشکلات در این عرصه است و دولت نیز اقدامات مطلوبی را نظیر اجرای طرح کارورزی دولت انجام داده است.

فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تشکل‌ها و مساجد مانند یادواره‌های شهدا و نشست‌های بصیرتی در دستور کار قرار دارد اضافه کرد: جوانان با حضور در مساجد از بسیاری آسیب‌های اجتماعی محفوظ می‌مانند.

وی ابراز داشت: امروزه دشمنان بخش عمده‌ای از هجمه‌های فرهنگی خود را به سمت این قشر معطوف کرده است و باید برای مقابله با آن به تحقق مطالبات قشر جوان در جامعه توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار