اجرای بیش از ۱۹۸۰ عنوان برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در آذربایجان غربی

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای بیش از ۱۹۸۰ عنوان برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ شکرنیا مسئول شورای هماهنگی سازمان  تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان این که تا به حال بیش از 1980 عنوان برنامه از سوی کمیته های ستاد بزرگداشت ایام  دهه فجر انقلاب اسلامی به این ستاد اعلام شده است ،گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت دوم بهمن ماه سالروز آغاز قیام مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم شاهنشاهی در محل مسجد اعظم ارومیه ، برگزاری مراسم با شکوه دوازدهم بهمن ماه در محل مصلی امام خمینی ره با عنوان تجدید میثاق با ولایت فقیه ، پخش طنین گلبانگ انقلاب در مدارس استان در روز چهاردهم بهمن ماه ، برگزاری نشست های مختلف بصیرتی دانشجویی و دانش آموزی با محوریت ولایت فقیه و غبار روبی مزار مطهر شهدا از جمله برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.
سرهنگ وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان نیز در این جلسه بر بزرگداشت منزلت افرادی همچون حجت الاسلام و المسلمین حسنی مجاهد نستوه آذربایجان غربی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.
حجت الاسلام بیگی مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز بر آشنایی بیش از پیش جوانان بخصوص دانش آموزان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.
حجت الاسلام ارشاد معاون تهذیب حوزه های علمیه استان نیز با اشاره به این که در سال جاری 300 مدرسه امین  افتتاح شده است،  گفت: علما و روحانیون حاضر هستند جهت تبیین وجهه علمی عبادی و سیاسی امام خمینی ره در جلسات مختلف بخصوص مدارس و دانشگاه ها حضور بهم رسانند.
همچنین در این جلسه اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوع جلسه پرداختتد.

انتهای پیام/م

جلسه برگزاری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.