مقابله با 480 سايت فروش داروهای غيرمجاز در كشور

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای عمليات ويژه شناسايي و مقابله با 480 سايت فروش داروهای غير مجاز در كشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: یکی از اقدامات شاخصی که کارشناسان پلیس فتای استان انجام می‌ دهند اجرای طرح مقابله با فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی است.

وی افزود: در همین زمینه کارشناسان پلیس فتای استان عملیات ویژه‌ای در قالب مرحله دهم طرح «پانجی آ» که یک طرح بین‌المللی است ،انجام دادند و در راستای آن تعداد 480 سایت فروش داروهای غیر مجاز در سطح کشور  شناسایی شد و  با همکاری دستگاه قضائی اقدامات مقابله‌ای لازم با دائرکنندگان این سایت‌ها به عمل آمد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: 38 مورد از این سایت‌ها در استان اصفهان راه‌اندازی شده بودند که مأموران این پلیس طی هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری دائرکنندگان آن‌ها و ارجاع به مراجع قضایی و همچنین توقیف داروهای غیرمجاز اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: فروش داروهای غیرمجاز از جمله جرایمی است که همواره در فضای مجازی به وقوع می‌پیوندد و پلیس فتای ایران براساس تعهد بین‌المللی با این گونه جرایم مقابله و مبارزه می‌کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.