فرمانده انتظامی استان اصفهان:

انهدام باند ميلياردی سارقان منزل در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگيری اعضای يك باند سه نفره سارقان منزل و كشف 10 ميليارد ريال اموال مسروقه ازسوی كارآگاهان پليس آگاهی اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "مهدي معصوم بيگي گفت : در پي وقوع چندين مورد سرقت از منازل شهروندان در غرب شهر اصفهان ، شناسايي و دستگيري عامل يا عوامل اين سرقت ها به طور ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت .

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي پس از انجام يكسري كارهاي تخصصي موفق شدند تعداد سه سارق را كه همگي ساكن يكي از استان هاي كشور بودند شناسايي و دستگير كردند.

سردار معصوم بيگي با اشاره به اينكه اين سارقان در ايام پايان هفته و روزهاي تعطيل وارد استان اصفهان مي شدند و منازل خالي از سكنه و فاقد تجهيزات ايمني را شناسايي و سرقت مي كردند افزود: افراد دستگير شده هنگامي كه با مستندات پليس روبرو شدند به سرقت 10 ميليارد ريال اموال از منازل شهروندان اصفهاني اعتراف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي از تشكيل پرونده و تحويل سارقان به مراجع قضائي خبر داد و تصريح كرد : در اين خصوص پرونده تشكيل و همه سارقان جهت انجام اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

سردار مهدي معصوم بيگي در پايان با اشاره به اينكه سارقان از طريق ديوار و تخريب قفل درب اصلي وارد منازل شهروندان مي شدند و سرقت مي كردند از مردم خواست ، نسبت به نصب تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مانند نرده ،حفاظ ،آ‍ژير و دروبين هاي مداربسته اقدام كنند تا فرصت هاي ارتكاب سرقت را از سارقان سلب كنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۶
خدا قوت درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۶
باید این فرهنگ جا بیفته که اگر هر نوع سیستم یا تجهیزاتی را تحت عنوان ضد سرقت خرید میکنیم، باید از فروشنده یک ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت دریافت کنیم