نیلی احمدآبادی در جشنواره حرکت:

انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی تعامل بین المللی داشته باشند

رئیس دانشگاه تهران گفت: انجمن های علمی و تشکل‌های دانشجویی ما به سمت کارهای بین الملی باید بروند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود نیلی احمد ابادی رئیس دانشگاه تهران در تقدیر از برگزیدگان دهمین جشنواره حرکت دانشگاه تهران که در این دانشگاه برگزارشد، ضمن تبریک این دستاورد برای دانشگاه تهران گفت: این نتیجه عملکرد استادان و دانشجویان دانشگاه تهران در تاریخ 84 ساله است.

وی ادامه داد: هدف دانشگاه تهران در سطح ملی نیست جایگاه ما جهانی و رقابت ما بین المللی است مردم از ما انتظار دارند که ایران و ایرانی را به قله های بالایی برسانیم و خوشبختانه عملکرد دانشمندان ما در حوزه علم در جهان شناخته شده است.

نیلی گفت:ما باید در صحنه های جهانی حضور پررنگ تری داشته باشیم، انجمن های علمی و تشکل‌های دانشجویی ما به سمت کارهای بین الملی باید بروند از معاون فرهنگی دانشگاه تهران می خواهم تلاش کنند تا با کشورهای منطقه و کشورهای که با آنها همکاری می کنیم ارتباط های بیشتری شکل بگیرد تا باعث ارتقا فعالیت دانشگاه تهران شود.

انجمن های علمی به شرکت های دانش بنیان تبدیل می شوند

در ادامه مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در تقدیر از برگزیدگان دهمین جشنواره حرکت دانشگاه تهران ضمن ابراز خوشحالی از افتخار آفرینی دانشجویان گفت:ما برای سال 97 برنامه های فراوانى داریم که یکی از این برنامه برای انجمن های علمیاست و امیدواریم با اجرای آن به فاز جدیدی وارد شویم.

وی ادامه داد:طرحی را آماده کرده ایم که نشریات علمی دانشجویی به عنوان نشریات علمی و پژوهشی مطرح شوند.

سرسنگی گفت: یکی دیگر از برنامه های ما حمایت از انجمن های علمی است تا بتوانند به عنوان شرکت های علمی و دانش بنیان در پارک فناوری فعالیت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار